Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Inspiráció

2022. október 26.

5 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

business sikertörténet fiat krupp tünde

Támogatott tartalom

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével
© Bielik István

Ha nem is ugyanabban az évben, de ugyanazon a napon született, mint az Alfa Romeo - mintha csak előre meg lett volna írva, hogy az útjuk keresztezni fogják egymást. 

Krupp Tündével, a Fiat-csoport marketing igazgatójával beszélgettünk. 


„Ha szeretjük magunkat, jóban vagyunk magunkkal, minden jól fog alakulni körülöttünk, mert úgy fogjuk látni a dolgokat.”

Miből áll a bajnokok reggelije a te verziódban? 

Minden reggelemet viszonylag korán kezdem, 5.30-kor kelek és 20-30 perces meditációval indítok. Hiszem, hogy ez olyan az elmének, mint a testnek a sport. Ebben a rohanó világban nagyon fontos, hogy biztosítsuk a nyugalmat és a belső harmóniát, erre ez kíváló gyakorlat.

Mit mondanál a 10 évvel ezelőtti önmagadnak? 

Mindig legyél harmóniában önmagaddal és akkor nincs leküzdhetetlen akadály. Legtöbben fordítva éljük az életünket: első a munka, utána a család és a sor végén vagyunk mi magunk. Pedig pont ellenkezőleg kellene lennie! Ha töltünk időt önismerettel, merünk tükörbe nézni, szembesülni a hibáinkkal, akkor tudunk igazán szinkronba kerülni önmagunkkal. Kellett hozzá idő, de így 50 éves koromra nagyon jól érzem magam a bőrömben. Mikor ez a balansz a helyére kerül, egész más perspektívát kap az életünk, a munkánk. Sok évvel ezelőtt a saját életemre kerestem a megoldást, időközben super csapatom lett és kiemelkedő fiatalokkal tudtam együtt dolgozni, akik ma már saját karriert építenek.

Mik számodra a legfontosabb értékek a magánéletedben és a munkában? 

A fő meghatározó számomra a pozitív gondolkodás, fejlődni vágyás. Fontos, hogy merjünk változtatni, sőt, mi legyünk a változás, amit látni akarunk. Tudjuk, hogy a változás a legtöbb emberben félelmet, szorongást vált ki, de mindig merjünk nagyban gondolkozni. Higgyük el, hogy a dolgok elkezdenek tökéletesen elrendeződni, ha arra koncentrálunk, amit valóban akarunk.   

Milyen út vezetett a mostani pozíciódig? 

Az első munkahelyem egy marketing cég volt, ahol új autómákák bevezetésére specializálódtunk. A 90-es években kezdett kiépülni a márkakereskedői hálózat, én részese voltam az Alfa Romeo, a Honda, vagy épp a Mitsubishi bevezetésének. Ezután évekig a Castrol olajtársaságnál dolgoztam marketing vezetőként, ahol szintén a benzingőz lengte be a mindennapjaimat. Tulajdonképp az egész életemet végig követik az autók. Ez egy igazi nagy szerelem, szenvedély. Bárki bármit mond, ha csupán azért akarsz egy üzletet, mert a profit érdekel, soha nem fogsz tudni annyit beletenni és annyit elérni mintha szenvedéllyel tennéd. Ezt a mentalitást 2000-től a Fiat csoportnál kamatoztatom.

Mi szólított meg benne? 

Az olasz szenvedély és stílus, innováció és kreativitás. Olaszország egyszerűen rendkívüli, egyben a design világ központja, így az olasz autók formatervezése már kezdetektől fogva magával ragadott. A képviselt márkák nagyon vonzóak voltak számomra, akár az ikonikus Fiat500, a sexi Alfa Romeo vagy az igazi, kalandra termett, szabadságot képviselő Jeep márka. Azóta is szeretem, ahogy a Fiat-csoport az egyes brandeket kezeli, teret adva azok saját stílusának és a bennük rejlő lehetőségeknek. Így sokkal nagyobb szabadsággal lehet eseményeket, modellbevezetéseket tervezni, szárnyalhatunk. 

Van olyan márka, amihez jobban húz a szíved? 

Az Alfa Romeo mindig a szívem csücske lesz. Számos kutatásunk van róla, hogy ezt a márkát sosem racionális, hanem emocionális alapon választják a tulajdonosok. Teljesen meg tudom érteni, hiszen belőlem is nagy érzelmeket vált ki. Minden alkalommal lenyűgöz, hogy egy autó hogyan lehet ennyire szenvedélyes. Nem véletlenül volt az a mottója, hogy Szív nélkül csak gépek lennénk.  

Miket tartasz a legnagyobb sikereidnek? 

Elsősorban az évtizedek során felépített csapataimat, akikkel minden közös munka nemcsak kihívást, hanem örömöt is jelentett. Vegyes csapatok, sok kreativítással, nőies és férfias értékek kombójával, amiben ott van a racionlitás, a feladatorientáltság mellett a szociális érzékenység és emóció, mely együttesen vitte mindig sikerre a csapataimat. Ennek eredményeképpen 2021-ben és 2022-ben is Superbrands díjas lett az Alfa Romeo és Jeep márkánk. Az AlfaAmore közöséggel pedig évek óta a világ legnagyobb Alfa Romeo találkozóját szervezzük, amely már nemzetközi elismerést is kapott. 

Milyen újdonságokra készülsz mostanában? 

Októberben új tulajdonosunk lesz! Eddig regionális központként működtünk, 2022. október 1-től pedig az Emil Frey Csoport veszi át az importőri, disztribúciós és vevőszolgálati jogosítványokat, mind a Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep, Abarth márkákat illetően. Ahhoz, hogy felkészüljünk a jövőre és sikeresek legyünk, sok változást kell eszközölnünk.Ebben az új felállásban készülünk az Alfa Romeo Tonale legújabb Plug-in-hybrid változatának bemutatására, valamint a Jeep első 100% elektromos Jeep® Avenger érkezésére. Hogy milyen további új modellek debütálnak, az legyen a jövő titka.  A jövő továbbra is az elektromobilitás és fenntarthatóság iránya!

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden
1

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

2023.07.05. 3 perc olvasás

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?
2

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

2024.09.21. 2 perc olvasás

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók
3

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

2023.01.04. 4 perc olvasás

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk
4

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

2022.11.15. 5 perc olvasás

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné
5

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

2024.10.25. 2 perc olvasás

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után
6

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

2024.02.16. 2 perc olvasás

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott
7

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

2024.05.08. 2 perc olvasás

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún
8

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

2024.08.22. 2 perc olvasás

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

Ezek is érdekelhetnek

A hazai futárszolgálat, amit a Barátok Közt inspirált és a nagy nemzetközi szereplőkkel is felveszi a versenyt

Támogatott tartalom

A hazai futárszolgálat, amit a Barátok Közt inspirált és a nagy nemzetközi szereplőkkel is felveszi a versenyt

Támogatott tartalom

2024.08.15. 3 perc olvasás

business

„Partneri viszonyt kell ajánlani az ügyfeleknek” - interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatójával

Támogatott tartalom

„Partneri viszonyt kell ajánlani az ügyfeleknek” - interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.19. 5 perc olvasás

business idol

„Nagy felelősség a természeti erőforrásokkal gazdálkodni” - business interjú Kulich Évával, a Haladás Mezőgazdasági Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatójával

Támogatott tartalom

„Nagy felelősség a természeti erőforrásokkal gazdálkodni” - business interjú Kulich Évával, a Haladás Mezőgazdasági Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.15. 5 perc olvasás

business idol

„Minden gyártónak kötelessége, hogy a teljes értékláncban felelősen viselkedjen” - interjú Fábián Ágnessel, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója, a Ragasztóipar üzletági igazgatójával

Támogatott tartalom

„Minden gyártónak kötelessége, hogy a teljes értékláncban felelősen viselkedjen” - interjú Fábián Ágnessel, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója, a Ragasztóipar üzletági igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.11. 5 perc olvasás

business idol

„Az egész világ küzd azzal, hogy csökken az egészségügyben dolgozók száma” - interjú Ficzere Andreával, a Magyar Kórházszövetség elnökhelyettesével

Támogatott tartalom

„Az egész világ küzd azzal, hogy csökken az egészségügyben dolgozók száma” - interjú Ficzere Andreával, a Magyar Kórházszövetség elnökhelyettesével

Támogatott tartalom

2024.01.09. 7 perc olvasás

business idol

„Korrektség, hitelesség és bizalom" - interjú Benedek Eszterrel

Támogatott tartalom

„Korrektség, hitelesség és bizalom" - interjú Benedek Eszterrel

Támogatott tartalom

2022.10.31. 4 perc olvasás

„Büszke vagyok, hogy egyenlő esélyeket biztosítunk" - felemelő beszélgetés Forintos-Szűcs Anitával.

Támogatott tartalom

„Büszke vagyok, hogy egyenlő esélyeket biztosítunk" - felemelő beszélgetés Forintos-Szűcs Anitával.

Támogatott tartalom

2022.10.28. 5 perc olvasás

„Hiszek abban, hogy a női energia sokat tud lendíteni a nehezebb szituációkon" - business interjú Kulich Évával

Támogatott tartalom

„Hiszek abban, hogy a női energia sokat tud lendíteni a nehezebb szituációkon" - business interjú Kulich Évával

Támogatott tartalom

2022.10.27. 4 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves