Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

„Korrektség, hitelesség és bizalom" - interjú Benedek Eszterrel

Business

2022. október 31.

4 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

business benedek eszter magyar termék kft

Támogatott tartalom

„Korrektség, hitelesség és bizalom" - interjú Benedek Eszterrel
© Bielik István

Legyen szó idegenvezetésről vagy több mint ötezer védjegyes termék összefogásáról, karrierje már a kezdetek óta összefonódik a hazai értékek bemutatásával.


„Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert tényleg szeretem, amit csinálok. Még ha adódnak is időnként nehézségek, akkor is tudom, hogy közösen megoldjuk.”

Miből áll a bajnokok reggelije a te verziódban? 

Amikor csak tehetem, a lovammal indítom a napot. A lovaglás maga a szabadság, és bármekkora stressz alatt vagyok, egészen biztosan magam mögött hagyom. Mivel az első pillanattól az utolsóig minden idegszálammal koncentrálnom kell, ez segít kiszabadulni a hétköznapi mókuskerékből. 

Mit mondanál a 10 évvel ezelőtti önmagadnak? 

Azt mondanám, legyél bátor és magabiztos! Jól ráérzel, milyen úton kell menned, és lesz elegendő erőd ahhoz is, hogy ha kell, megküzdj az akadályokkal.

Mik számodra a legfontosabb értékek a magánéletedben és a munkában? 

A korrektség, a hitelesség és a bizalom. Ezek természetesen hatnak is egymásra, egyik következik a másikból, és erősítik egymást. Szerencsére a munkahelyemen mindenki hasonlóan gondolkodik erről, így ideális a csapatdinamika. Ehhez hozzá tehetem azt is, hogy a partnereinkkel is sikerült kiváló kapcsolatokat kialakítanunk.

Hogyan kerültél a mostani pozíciódba? 

Idegenforgalmi szakon végeztem, és éveken keresztül a szakmában dolgoztam, többek között idegenvezetőként vittem csoportokat. Azoknak a tapasztalatoknak, amelyeket ott szereztem, ma is nagy hasznát veszem. A Magyar Termék Nonprofit Kft.-hez 12 évvel ezelőtt kerültem, így szinte a kezdetektől a cégnél vagyok. Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy alaposan megismerhettem minden folyamatot, aktívan részt vehettem a fejlődésében. Hat évvel ezelőtt, meglehetősen fiatalon lettem ügyvezető. Annyira elhivatott voltam már akkor is, hogy bele sem gondoltam abba, milyen rizikóval járhat ez a felelősség.

Minek köszönhető, hogy rögtön ennyire lelkesedtél? 

Könnyű volt azonosulni azzal, amit a cég képviselt: segíteni azt, hogy love brandeket építsünk, hogy minél több vásárló válasszon magyar terméket, ezáltal támogassuk a magyar munkahelyeket, és fejlesszük a gazdaságot. Számomra ezek nagyon jó hívószavak voltak. Ezek olyan értékek, amelyek mögé a magyar vállalkozások is örömmel odaállnak. Ma pedig büszke vagyok arra, hogy mérhető fejlődést generálok. A Magyar Termék védjegyhasználói köre az elmúlt két-három évben több mint 30 százalékkal bővült. Nagyon hiszek az üzeneteinkben! Ennek a missziónak, valamint a rendkívül változatos feladatoknak köszönhetően sohasem munkaként, hanem mindig hivatásként tekintek a Magyar Termék Kft.-re.

Miket tekintesz a legnagyobb sikereiteknek? 

A Magyar Termék maga egy sikersztori! A mögöttünk hagyott két Covid sújtotta év számunkra sem volt könnyű, mégis elmondhatjuk: ez idő alatt is nőtt a partnereink száma. Ennek a két évnek a legfontosabb hozadéka, hogy a védjegyhasználóink ténylegesen partnerként tekintenek ránk és a többi védjegyhasználóra is. Igazi együttműködés, együtt gondolkodás alakult ki. Elindítottuk integrált összefogáskampányainkat, amelyeken akár 20 különböző cég is részt vesz anélkül, hogy egymás piacát sértenék. Közösen kommunikálunk tv-ben, outdoor eszközökön, online-social csatornákon. Az üzenetünk minden cég számára értékes. És ezzel együtt a védjegyhasználói körünk értékes közösséggé is vált.

Milyen kihívásokkal kell szembesülnöd a munkád során? 

Ami a legnagyobb szépsége ennek a szakmának, épp abban rejlik időnként a legnagyobb kihívás. Túlzás nélkül mondhatjuk, hogy a magyar termékek kiváló minőségűek, világszinten is megállják a helyüket. Ugyanakkor a kisebb cégeknek sokszor már nem marad energiájuk a marketingre. Összefogás kampányaink ebben tudnak segíteni. A Magyar Termék egész éves marketingkommunikációs aktivitásai ezeknek a cégeknek valójában egy komplett felépített, brandet- és értékesítést támogató stratégiát nyújtanak, amiből minden cég kiválaszthatja a számára értékes elemeket. 

Milyen újdonságra készültök a közeljövőben? 

Folyamatosan dolgozunk kisebb-nagyobb együttműködéseken az áruházláncokkal, és már nagyon készülünk a karácsonyi kampányunkra is. Az adventi időszakban fokozódik a vásárlói kedv, mi meg arra szeretnénk edukálni a közönségünket, hogy amikor csak tehetik, jó szívvel válasszanak magyar termékeket.

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

8 dolog, ami TILOS egy állásinterjún
1

8 dolog, ami TILOS egy állásinterjún

2022.11.29. 3 perc olvasás

8 dolog, ami TILOS egy állásinterjún

10 hihetetlen kérdés, ami tényleg elhangzott egy állásinterjún
2

10 hihetetlen kérdés, ami tényleg elhangzott egy állásinterjún

2022.11.21. 3 perc olvasás

10 hihetetlen kérdés, ami tényleg elhangzott egy állásinterjún

5 szófordulat, amitől passzív-agresszívnek gondolnak a kollégáid
3

5 szófordulat, amitől passzív-agresszívnek gondolnak a kollégáid

2023.01.24. 3 perc olvasás

5 szófordulat, amitől passzív-agresszívnek gondolnak a kollégáid

3 jel, hogy a kiégés szélén állsz a munkahelyeden
4

3 jel, hogy a kiégés szélén állsz a munkahelyeden

2023.09.26. 3 perc olvasás

3 jel, hogy a kiégés szélén állsz a munkahelyeden

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk
5

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

2022.11.15. 5 perc olvasás

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden
6

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

2023.07.05. 3 perc olvasás

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók
7

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

2023.01.04. 4 perc olvasás

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

8

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

2022.10.30. 4 perc olvasás

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

ezek is érdekelhetnek

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

2022.10.30. 4 perc olvasás

„Azt érzem, most vagyok a csúcson" - business interjú Liptai Judittal

Támogatott tartalom

„Azt érzem, most vagyok a csúcson" - business interjú Liptai Judittal

Támogatott tartalom

2022.10.29. 4 perc olvasás

„Büszke vagyok, hogy egyenlő esélyeket biztosítunk" - felemelő beszélgetés Forintos-Szűcs Anitával.

Támogatott tartalom

„Büszke vagyok, hogy egyenlő esélyeket biztosítunk" - felemelő beszélgetés Forintos-Szűcs Anitával.

Támogatott tartalom

2022.10.28. 5 perc olvasás

„Hiszek abban, hogy a női energia sokat tud lendíteni a nehezebb szituációkon" - business interjú Kulich Évával

Támogatott tartalom

„Hiszek abban, hogy a női energia sokat tud lendíteni a nehezebb szituációkon" - business interjú Kulich Évával

Támogatott tartalom

2022.10.27. 4 perc olvasás

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Támogatott tartalom

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Támogatott tartalom

2022.10.26. 5 perc olvasás

„Tárgyalni akartam, kapcsolati hálót bővíteni, és értékteremtő munkát végezni" - interjú Deutsch Krisztinával,  aFutureal bérbeadási vezetőjével

Támogatott tartalom

„Tárgyalni akartam, kapcsolati hálót bővíteni, és értékteremtő munkát végezni" - interjú Deutsch Krisztinával, aFutureal bérbeadási vezetőjével

Támogatott tartalom

2022.10.25. 5 perc olvasás

Csoknyainé Horváth Gertruddal, a dm Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk

Támogatott tartalom

Csoknyainé Horváth Gertruddal, a dm Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk

Támogatott tartalom

2022.10.19. 3 perc olvasás

A divat fölfalja önmagát

A divat fölfalja önmagát

2016.08.17. 3 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves