Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

„Korrektség, hitelesség és bizalom" - interjú Benedek Eszterrel

Business

2022. október 31.

4 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

business benedek eszter magyar termék kft

Támogatott tartalom

„Korrektség, hitelesség és bizalom" - interjú Benedek Eszterrel
© Bielik István

Legyen szó idegenvezetésről vagy több mint ötezer védjegyes termék összefogásáról, karrierje már a kezdetek óta összefonódik a hazai értékek bemutatásával.


„Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert tényleg szeretem, amit csinálok. Még ha adódnak is időnként nehézségek, akkor is tudom, hogy közösen megoldjuk.”

Miből áll a bajnokok reggelije a te verziódban? 

Amikor csak tehetem, a lovammal indítom a napot. A lovaglás maga a szabadság, és bármekkora stressz alatt vagyok, egészen biztosan magam mögött hagyom. Mivel az első pillanattól az utolsóig minden idegszálammal koncentrálnom kell, ez segít kiszabadulni a hétköznapi mókuskerékből. 

Mit mondanál a 10 évvel ezelőtti önmagadnak? 

Azt mondanám, legyél bátor és magabiztos! Jól ráérzel, milyen úton kell menned, és lesz elegendő erőd ahhoz is, hogy ha kell, megküzdj az akadályokkal.

Mik számodra a legfontosabb értékek a magánéletedben és a munkában? 

A korrektség, a hitelesség és a bizalom. Ezek természetesen hatnak is egymásra, egyik következik a másikból, és erősítik egymást. Szerencsére a munkahelyemen mindenki hasonlóan gondolkodik erről, így ideális a csapatdinamika. Ehhez hozzá tehetem azt is, hogy a partnereinkkel is sikerült kiváló kapcsolatokat kialakítanunk.

Hogyan kerültél a mostani pozíciódba? 

Idegenforgalmi szakon végeztem, és éveken keresztül a szakmában dolgoztam, többek között idegenvezetőként vittem csoportokat. Azoknak a tapasztalatoknak, amelyeket ott szereztem, ma is nagy hasznát veszem. A Magyar Termék Nonprofit Kft.-hez 12 évvel ezelőtt kerültem, így szinte a kezdetektől a cégnél vagyok. Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy alaposan megismerhettem minden folyamatot, aktívan részt vehettem a fejlődésében. Hat évvel ezelőtt, meglehetősen fiatalon lettem ügyvezető. Annyira elhivatott voltam már akkor is, hogy bele sem gondoltam abba, milyen rizikóval járhat ez a felelősség.

Minek köszönhető, hogy rögtön ennyire lelkesedtél? 

Könnyű volt azonosulni azzal, amit a cég képviselt: segíteni azt, hogy love brandeket építsünk, hogy minél több vásárló válasszon magyar terméket, ezáltal támogassuk a magyar munkahelyeket, és fejlesszük a gazdaságot. Számomra ezek nagyon jó hívószavak voltak. Ezek olyan értékek, amelyek mögé a magyar vállalkozások is örömmel odaállnak. Ma pedig büszke vagyok arra, hogy mérhető fejlődést generálok. A Magyar Termék védjegyhasználói köre az elmúlt két-három évben több mint 30 százalékkal bővült. Nagyon hiszek az üzeneteinkben! Ennek a missziónak, valamint a rendkívül változatos feladatoknak köszönhetően sohasem munkaként, hanem mindig hivatásként tekintek a Magyar Termék Kft.-re.

Miket tekintesz a legnagyobb sikereiteknek? 

A Magyar Termék maga egy sikersztori! A mögöttünk hagyott két Covid sújtotta év számunkra sem volt könnyű, mégis elmondhatjuk: ez idő alatt is nőtt a partnereink száma. Ennek a két évnek a legfontosabb hozadéka, hogy a védjegyhasználóink ténylegesen partnerként tekintenek ránk és a többi védjegyhasználóra is. Igazi együttműködés, együtt gondolkodás alakult ki. Elindítottuk integrált összefogáskampányainkat, amelyeken akár 20 különböző cég is részt vesz anélkül, hogy egymás piacát sértenék. Közösen kommunikálunk tv-ben, outdoor eszközökön, online-social csatornákon. Az üzenetünk minden cég számára értékes. És ezzel együtt a védjegyhasználói körünk értékes közösséggé is vált.

Milyen kihívásokkal kell szembesülnöd a munkád során? 

Ami a legnagyobb szépsége ennek a szakmának, épp abban rejlik időnként a legnagyobb kihívás. Túlzás nélkül mondhatjuk, hogy a magyar termékek kiváló minőségűek, világszinten is megállják a helyüket. Ugyanakkor a kisebb cégeknek sokszor már nem marad energiájuk a marketingre. Összefogás kampányaink ebben tudnak segíteni. A Magyar Termék egész éves marketingkommunikációs aktivitásai ezeknek a cégeknek valójában egy komplett felépített, brandet- és értékesítést támogató stratégiát nyújtanak, amiből minden cég kiválaszthatja a számára értékes elemeket. 

Milyen újdonságra készültök a közeljövőben? 

Folyamatosan dolgozunk kisebb-nagyobb együttműködéseken az áruházláncokkal, és már nagyon készülünk a karácsonyi kampányunkra is. Az adventi időszakban fokozódik a vásárlói kedv, mi meg arra szeretnénk edukálni a közönségünket, hogy amikor csak tehetik, jó szívvel válasszanak magyar termékeket.

Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

A csendes vá...
1

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

2024.05.08. 2 perc olvasás

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

3 dolog, ami...
2

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

2024.08.22. 2 perc olvasás

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

4 lekezelő m...
3

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

2024.10.25. 2 perc olvasás

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

5 jel, hogy...
4

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

2023.07.05. 3 perc olvasás

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

Állás nélkül...
5

Állás nélkül maradhat az X-generáció, ezért nem akarják őket felvenni

2024.11.06. 1 perc olvasás

Állás nélkül maradhat az X-generáció, ezért nem akarják őket felvenni

3 dolog, ami...
6

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

2024.02.16. 2 perc olvasás

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

Mi az a kávé...
7

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

2024.09.21. 2 perc olvasás

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

Ezt a 3 tula...
8

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

2023.01.04. 4 perc olvasás

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

Ezek is érdekelhetnek

„Az egész vi...

Támogatott tartalom

„Az egész világ küzd azzal, hogy csökken az egészségügyben dolgozók száma” - interjú Ficzere Andreával, a Magyar Kórházszövetség elnökhelyettesével

Támogatott tartalom

2024.01.09. 7 perc olvasás

business idol

„Azt érzem,...

Támogatott tartalom

„Azt érzem, most vagyok a csúcson" - business interjú Liptai Judittal

Támogatott tartalom

2022.10.29. 4 perc olvasás

„Büszke vagy...

Támogatott tartalom

„Büszke vagyok, hogy egyenlő esélyeket biztosítunk" - felemelő beszélgetés Forintos-Szűcs Anitával.

Támogatott tartalom

2022.10.28. 5 perc olvasás

„Hiszek abba...

Támogatott tartalom

„Hiszek abban, hogy a női energia sokat tud lendíteni a nehezebb szituációkon" - business interjú Kulich Évával

Támogatott tartalom

2022.10.27. 4 perc olvasás

„Szív nélkül...

Támogatott tartalom

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Támogatott tartalom

2022.10.26. 5 perc olvasás

„Tárgyalni a...

Támogatott tartalom

„Tárgyalni akartam, kapcsolati hálót bővíteni, és értékteremtő munkát végezni" - interjú Deutsch Krisztinával, aFutureal bérbeadási vezetőjével

Támogatott tartalom

2022.10.25. 5 perc olvasás

Csoknyainé H...

Támogatott tartalom

Csoknyainé Horváth Gertruddal, a dm Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk

Támogatott tartalom

2022.10.19. 3 perc olvasás

A divat fölf...

A divat fölfalja önmagát

2016.08.17. 3 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves