Ha csomagküldésről van szó, elsőként nagy nemzetközi nevek jutnak eszünkbe, van azonban egy hazai szereplő a piacon, ami már több, mint 15 éve stabilan megállja a helyét és évről évre növeli a partnerei számát. Palcsik Andrással, a Fáma Futárszolgálat értékesítési vezetőjével beszélgettünk a cég sikerének kulcsáról.
Palcsik András: Kis túlzással kijelenthetjük, hogy mindig is a csomaglogisztika területén dolgoztam. A főiskola alatt diákmunkaként kezdtem a pályafutásomat egy csomaglogisztikai szolgáltatónál, ahol annyira elégedettek voltak velem, hogy állást ajánlottak. Multinacionális környezetből csöppentem a Fáma Futárszolgálat, ezáltal a KKV világába és a családias, barátságos munkakörnyezet és a tulajdonos által felvázolt vízió magával ragadott, szinte azonnal tudtam vele azonosulni.
A sokak által ismert nemzetközi futárcégek mögött jellemzően külföldi posták állnak, akik nagy tőkével és apparáttal dolgoznak. Ezzel szemben egyedüli magyar magántulajdonú futárszolgálatnak lenni a piacon, számtalan kihívást és előnyt is jelent egyszerre. Nyilván a konkurencia nagyságával nehéz felvenni a versenyt, ugyanakkor lehetőségünk nyílik kiaknázni a személyes kapcsolatokban rejlő erőt. Jobban szeretem az ügyfél helyett a partner szót használni, mert sokkal jobban kifejezi, hogyan gondolunk az együttműködéseinkre: kölcsönösen előnyös, értékteremtő kapcsolatként. Úgy dolgozunk, hogy a partnereink érezzék, fontosak számunkra, értük dolgozunk. A személyes viszony pedig a munkában és a magánéletben egyaránt szép pillanatokat hoz.
Erre jó példa, amikor egy tárgyalás során feltűnt, hogy a leendő partner öltözéke emlékeztet egy futball szurkolóéra, amiben nem is tévedtem: kiderült, hogy ugyanaz az érdeklődési körünk, nem csak partneri kapcsolat, hanem barátság született. Azóta közösen látogatjuk kedvenc csapatunk mérkőzéseit.
Mik a Fáma Futárszolgálat legfontosabb értékei?
A sokat emlegetett ügyfélközpontú hozzáállás mindenképp első helyet élvez. A személyre szabott megoldásaink alapvetőek a hosszú távú partneri kapcsolatok fenntartásához. Ezen kívül a kiemelkedő minőségű szolgáltatások: a gyors és megbízható szállítás, valamint a pontos nyomonkövetés alapvető elvárás a piacon, természetsen mi is ragaszkodunk hozzá. Figyelünk rá, hogy folyamatosan alkalmazzunk a technológiai fejlesztéseket és innovációkat, naprakészek maradjunk a kézbesítések során. Csapaton belül és a partnereinkkel is törekszünk az átlátható kommunikációra és a rendszeres visszajelzések alkalmazására, hiszen ez alapvető a bizalom megteremtésében és az ügyfelek elégedettségének növelésében. Utolsóként pedig a versenyképes árstratégiát említeném: a hatékony költségkezelés és alacsonyabb működési költségek lehetővé teszik a versenyképes árazást. A speciális árképzési modelljeink és kedvezmények pedig vonzóak a költségtudatos ügyfelek számára.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!