Ízig-vérig marketinges, aki a szakmája minden területén megtalálja a szépséget, az árazástól a kommunikációig. Witsch Gerdával, a Samsung Magyarország marketing és webshop igazgatójával beszélgettünk a karrierről és a sikerről.
„A kemény munka és csapatszellem segít, hogy könnyebben vegyük a kihívásokat, és a nehézségekből lehetőséget kovácsoljunk.”
Bíztatnám, hogy legyen bátor! Annyira könnyű benne maradni a megszokott helyzetekben, de csak akkor tudunk fejlődni és előre lépni, ha kilépünk a komfort zónánkból. Fontos, hogy minél több területen próbáljuk ki magunkat, mert így tudjuk kitapasztalni, hogy mi az, ami igazán nekünk való, amiben ki tudunk teljesedni.
Talán az előzőekhez is kapcsolódva a folyamatos megújulásra való törekvés az egyik legfontosabb. Emellett az egyenesség és a hitelesség, végül pedig a humorérzék, a kellő önirónia. Utóbbi sokszor segített már ki nehéz helyzetekben. Fel kell vállalnunk azt is, ha hibázunk, hiszen emberek vagyunk.
Közel 3 évet dolgoztam a L’Oréal Magyarországnál senior termékmenedzserként, ahol nagyon sokat tanultam, hiszen lehetőségem volt a szakma minden fontosabb területébe betekintést nyerni. Bár nem munkahely, mégis meghatározó volt, amikor anyává váltam, mert mikor a második gyerekemmel voltam itthon azon kaptam magam, hogy időre takarítok és az a célom, hogy minden alkalommal lefaragjak a részidőmből. Ez ébresztett rá arra, hogy nagyon teljesítmény-és sikerorientált ember vagyok. Arról nem is beszélve, hogy ebben a szerepben nagyon sokat fejlődtem a multitasking és az empátia területén. Örülök, hogy ezekkel a tapasztalatokkal érkeztem a Samsunghoz, hiszen már a kezdetekkor láttam, hogy mennyi izgalmas kihívás és lehetőség áll előttem.
A munkám egyik legjobb része, hogy olyan emberekkel dolgozhatok együtt, akik folyamatosan inspirálnak a mindennapokban. A Samsung erős nemzetközi márka, amelynek termékei szinte minden háztartásban megtalálhatók. A folyamatos megújulás és az emberközpontú fejlesztések révén pedig segít a fogyasztóknak, hogy könnyebbek legyenek a mindennapjaik.
A Samsungnál mi a megújulásra, nem csak, mint lehetőség tekintünk, hanem a mindennapi életünk része. A márkának ez az innováció a DNS-ében van, ami engem is inspirál. Fontos, hogy befogadók legyünk az új, feltörekvő generációval, megismerjük a szemléletmódjukat és megtaláljuk a közös hangot. Ez a hozzáállás a magánéletben is segít. Számomra a TikTok sokáig idegen volt, de a gyerekeimtől sokat hallottam róla. A tőlük szerzett tudás később is hasznos volt, mikor a social media csapattal új márkanagyköveteket kerestünk és én is aktívan be tudtam kapcsolódni a beszélgetésbe.
Büszke vagyok arra, hogy másfél év alatt felépítettük a Samsung webshopját, ez számomra hatalmas siker volt. A folyamat során rengeteget tanultunk, fejlődtünk és egy nagyon összetartó csapat alakult ki. Emellett persze számos kampány és együttműködés van, amire mindig jó érzés visszagondolni. 2015-ben egy magyar találmány segítségével egy olyan algoritmust hoztunk létre, amellyel a színtévesztők a tévén megjelenő színeket a valósághoz hasonlóbbnak érzékelhetik. A See Colors kampány annyira sikeres volt, hogy mára már az applikáció globálisan is elérhető a tévé készülékekben. A másik nagy kedvencem a Megoldások a holnapért, vállalati társadalmi felelősségvállalási program, ahol 12-18 éves fiataloknak biztosítunk lehetőséget arra, hogy egy általuk fontosnak tartott problémára találjanak lehetséges megoldást. A kihívás során a tanulók szakemberek segítségével dolgoznak a projekteken, emellett pedig a kreatív problémamegoldó képességük, jövőtervező látásmódjuk és a csapatmunkához való hozzáállásuk is fejlődik.
Jelenleg egy hazai divattervezővel, Oláh Annával, az Anna Amélie tervezőjével van egy izgalmas együttműködésünk: a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4 telefonok vásárlói részt vehettek egy workshopon, ahol elkészíthették az egyeditáskájukat, amibe pont ezek a telefonok férnek bele. A másik újdonságunk, amit izgatottan vártunk, az Odyssey Ark monitor, ami a gamer közösség számára készült igazi különlegesség.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!