Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

Business idol

"Alternatív módokat kell keresnünk a megszokottak megszerzésére" - interjú Nád-Kántor Mariannával, a Cofidis Magyarország márka-és marketingkommunikációs vezetőjével

2024. január 18.

5 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

business women Nád-Kántor Marianna sikert

Támogatott tartalom

"Alternatív módokat kell keresnünk a megszokottak megszerzésére" - interjú Nád-Kántor Mariannával, a Cofidis Magyarország márka-és marketingkommunikációs vezetőjével
© Demeter Vanda

Az üzlet minden aspektusába bele akar látni és meg akarja érteni, hogy a lehető legjobb megoldásokat hozhassa létre.  


Ki az, aki a legnagyobb hatással volt a személyiségedre és a munkamorálodra?

Különböző élethelyzetekben mindig más motivál. Ez lehet egy ismert vagy kevésbé ismert, szakmai vagy éppen szakmán kívüli ember megnyilvánulása. Legutoljára Pál Feri előadásán hallottam inspiráló dolgokat, de David Attenborough életrajzi könyvében is olvastam sokat adó gondolatokat.


Mi ad energiát és lendületet?

A mozgás fontos szerepet tölt be az életemben. Nagyon szeretem a pilatest és jógát, mert feltölt és energizál. Nemrég pedig balettozni kezdtem el, mert annyira kell koncentrálnom az összetett mozdulatokra, hogy minden mást kizárok. Egyébként folyamatosan pörög az agyam, így legalább kikapcsolok kicsit. 


Mi inspirál, hogy a legjobbra törekedj a munkádban? 

Minden helyzet más és más, az újdonság megélése pedig igazán inspirál engem. 


Milyen út vezetett a mostani pozíciódhoz? 

Az eddigi pályám során volt szerencsém megtapasztalni az ügyfél és az ügynökségi oldalt is, ráadásul minden vállalatnál igazi mérföldköveknél voltam jelen. A Vodafone-nál végig kísértem a márka bevezetését a hazai piacra, a Budapest Banknál az arculat és kommunikációs platform váltás időszakában dolgoztam. A kommunikációs ügynökségnél pedig egyszerre 4-5 márkával foglalkoztam, ami nagyon jól ráerősített arra, hogy külső szemmel tudjak ránézni a cégekre vagy akár egy egyéni ügyfélre. Szerintem márkaépítéssel foglalkozó szakemberként így tudod frissen tartani magad és a szemléletmódodat, az ellenkezője veszélyes lehet. 


Milyen változásokat látsz a fogyasztói társadalomban? 

Mi úgy neveztük el ezt az „érát”, hogy Fogyasztás 2.0. Az embereknek át kell gondolniuk, hogy ami eddig működött, az továbbra is életképes-e. Ez nem azt jelenti, hogy le kell mondanunk az eddig megszokottakról, hanem, hogy kreatív, alternatív módot kell keresnünk azok megteremtésére. Ennek kulcsa a tudatosság, a tudatos fogyasztás. A Cofidis fogyasztási hitelekre specializálódott, a hitel pedig a fogyasztás mozgatórugója. A fókuszunkban az szerepel, hogy az ügyfeleinket segítsük a tudatos pénzügyi döntésekben. 

Fontos szerepünk van abban, hogy segítsünk az ügyfeleknek felmérni a saját lehetőségeiket.

Ez a hitelpiac egyik legnagyobb kihívása?

Üzleti szempontból a jelenlegi turbulens gazdasági környezet számtalan kihívást rejt. Nehéz, ugyanakkor nagyon izgalmas feladatokkal birkózunk meg egy folyamatosan változó, nagyon érzékeny piacon. Be vagyunk rendezkedve különböző forgatókönyvekre és folyamatosan újrakalibrálunk. 

Az egyének szempontjából pedig nem mindig egyszerű a tudatos döntés, azzal kapcsolatban, hogy mikor és mire érdemes hitelt felvennie, amellyel szükséges és hasznos igényeket tud kielégíteni. Nagy különbség van egy utazás között, amire érdemesebb lehet akár gyűjtögetni, vagy egy egyetemi tandíj között, amikor rögtön van szükség a pénzre. Ezt a tudatosságot kell szélesebb körben terjeszteni, ami azt is jelentheti adott élethelyzetben, hogy nem lemondani kell a tervekről, hanem a tervezést és döntéshozatalt kell megfontoltabbá tenni.

A Cofidis ebben hogyan segít az embereknek?

A gyakorlatias jellegű „edukatív” tartalmakkal; könnyen befogadható és értelmezhető piaci adatokkal, trend kutatásokkal, hasznos ttippekkel és lifestyle tartalmakkal. Lényegében minden aspektust igyekszünk érinteni, ahány ember, annyi szokás és érdeklődés, hogy tényleg mindenkit meg tudjuk szólítani. A legfontosabb számunkra az intuitív ügyfélélmény, hogy érezzék az ügyfelek, hogy a hitelfelvétel nem egy bonyolult, körülményes dolog. A fejlesztéseinket is ebbe az irányba visszük el, hogy könnyebben értelmezhető legyen a procedúránk, és a tévesen berögzült félelmeket is lebonthassuk ezáltal. Transzparenciát szeretnénk biztosítani amellett, hogy kényelmes és gyors maradhasson az igénylési folyamat.


A piaci szereplők vagy a  társadalom alakítja jobban a portfóliótokat?

Esetünkben a kettő abszolút kölcsönhatásban van egymással. Az innovatív fejlesztések bevezetése kötelező a piaci pozíciónk megtartásához, de a társadalmi igényekre adott reakció szintén. 

Jelenleg is ebből a kettősségből inspirálódva dolgozunk egy online előminősítésen, ami segít előre megtervezni azt, hogy mekkora hitelre jogosult az igénylő személy. Ez semmilyen anyagi elköteleződéssel nem jár, viszont segíti a további tervezést és a döntést. 


Hogyan adod át ezt a szemléletet a munkatársaidnak? 

Nemcsak a saját kollégáimnak, a külső partnereknek, de szakmai rendezvényeken előadóként is igyekszem inspirációt adni. Pont a minap beszélgettem valakivel a generációk erejéről, hogy mi motiválja a fiatalabbakat, miket szeretnek, hogyan viselkednek. Nagy érdeklődéssel figyelem őket, a tőlük látott frissesség engem is feltölt, így amellett, hogy tudást adhatok át nekik én is sokat tanulok általuk, tőlük. Számomra nagyon motiváló mentorálni őket, együtt dolgozni velük. 




Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

3 dolog, ami...
1

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

2024.08.22. 2 perc olvasás

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

A csendes vá...
2

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

2024.05.08. 2 perc olvasás

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

Állás nélkül...
3

Állás nélkül maradhat az X-generáció, ezért nem akarják őket felvenni

2024.11.06. 1 perc olvasás

Állás nélkül maradhat az X-generáció, ezért nem akarják őket felvenni

4 lekezelő m...
4

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

2024.10.25. 2 perc olvasás

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

5 jel, hogy...
5

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

2023.07.05. 3 perc olvasás

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

4 dolog, ami...
6

4 dolog, amit sose mondj a főnöködnek

2024.12.09. 2 perc olvasás

4 dolog, amit sose mondj a főnöködnek

3 dolog, ami...
7

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

2024.02.16. 2 perc olvasás

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

Mi az a kávé...
8

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

2024.09.21. 2 perc olvasás

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

Ezek is érdekelhetnek

Hogyan lehet...

Támogatott tartalom

Hogyan lehet alkotni, létrehozni és sikereket elérni a banki szektorban? - interjú Ginzer Ildikóval

Támogatott tartalom

2024.01.10. 5 perc olvasás

Business idol

Hogyan válik...

Támogatott tartalom

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

2022.10.30. 4 perc olvasás

„Azt érzem,...

Támogatott tartalom

„Azt érzem, most vagyok a csúcson" - business interjú Liptai Judittal

Támogatott tartalom

2022.10.29. 4 perc olvasás

„Büszke vagy...

Támogatott tartalom

„Büszke vagyok, hogy egyenlő esélyeket biztosítunk" - felemelő beszélgetés Forintos-Szűcs Anitával.

Támogatott tartalom

2022.10.28. 5 perc olvasás

„Hiszek abba...

Támogatott tartalom

„Hiszek abban, hogy a női energia sokat tud lendíteni a nehezebb szituációkon" - business interjú Kulich Évával

Támogatott tartalom

2022.10.27. 4 perc olvasás

„Szív nélkül...

Támogatott tartalom

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Támogatott tartalom

2022.10.26. 5 perc olvasás

„Tárgyalni a...

Támogatott tartalom

„Tárgyalni akartam, kapcsolati hálót bővíteni, és értékteremtő munkát végezni" - interjú Deutsch Krisztinával, aFutureal bérbeadási vezetőjével

Támogatott tartalom

2022.10.25. 5 perc olvasás

Csoknyainé H...

Támogatott tartalom

Csoknyainé Horváth Gertruddal, a dm Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk

Támogatott tartalom

2022.10.19. 3 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves