Deutsch Krisztina nevével ritkán, vagy talán nem is találkozhatunk az újságok hasábjain. Annál inkább jelentősebb értéket teremt a marketing és business világában.
Az Etele Plaza bérbeadási és marketing vezetője, valamint igazgatósági tag, aki kiegyensúlyozott maximalizmusával és kiemelkedő vezetői tulajdonságaival tökéletesen szimbolizálja az Elle Business Women személyiségét.
Egyértelműen a szüleim. Édesapámtól a kompromisszumkészséget, nyugodtságot és kiegyensúlyozottságot örököltem, míg édesanyámtól a maximalizmust, hogy mindig a legjobbat hozzam ki magamból. Emellett az erkölcsi érzékük is nagy hatást gyakorolt rám. Tőlük tanultam meg, hogy minden emberre partnerként kell tekinteni.
Azt szoktam mondani, hogy ha valaki nem szereti, amit csinál, akkor nem is tud kiemelkedőt alkotni.
Szerencsére én nagyon élvezem a munkámat, és ez már önmagában is rengeteg energiát ad. Természetesen a családom is rengeteget segít a feltöltődésben, és figyelek arra, hogy rendszeresen szakítsak időt magamra.
A legjobb eredményeket a szakmai hiúságom és maximalizmusom hozza ki belőlem. Egyszerűen arra törekszem, hogy olyan munkát adjak ki a kezemből, amivel elégedett vagyok és bátran vállalhatok. Ezzel a szemlélettel figyelek a kapcsolataimra is az üzletben és magánéletben egyaránt.
Múlt szeptemberben lett kétéves az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpont, amit elképesztő kihívások közepette építettünk és nyitottunk meg, hisz a fejlesztés során kitört koronavírus-járványt egyből követte az energiaválság, majd az infláció. Ennek eredményeként azonban az újgenerációs plázát már a vevők megváltozott igényei szerint alkottunk meg, legyen szó egészséges környezetről, fenntarthatóságról vagy a legmodernebb digitális megoldásokról. Szlogenjéhez híven az Etele Plaza tele van legekkel mind a kínálat, szolgáltatás, építészet, valamint a technológiai újítások tekintetében. A vásárlók és a kereskedők körében is gyorsan sikert arattunk, mert nem csak a budai oldalon, de országszerte az egyik legerősebb márka mixet vonultatjuk fel. Az Etele Plaza valódi hiánypótló bevásárlóközpont a piacon. Az okospláza egy olyan lokációt lát el, ahol eddig alapvetően nem voltak széleskörű kiskereskedelmi szolgáltatások, annak ellenére, hogy Budapest egyik legjelentősebb közlekedési csomópontjában található, ami metróval mindössze 10 percre van a belvárostól.
A szektor jelenleg komoly változáson megy keresztül, mivel a vásárlók egyre tudatosabbá válnak. Ez részben az infláció következménye, hiszen kevesebb pénz áll a rendelkezésükre. Ennek megfelelően, a modern bevásárlóközpontoknak amellett, hogy kiemelkedő vásárlói élményt és szórakozási lehetőséget nyújtanak, egyszerre kell valódi közösségi és találkozási pontként is működniük. Éppen ezért igyekszünk folyamatosan emelni a szolgáltatások színvonalát, többek között az Etele Kids programmal, az applikációnkkal, a Premium szolgáltatási csomagunkkal, az Etele Cinema kiemelkedő technikájú, látványú és kényelmű termeivel, valamint több tematikus és kortárs művészeti kiállítás megszervezésével.
Nem csak vásárlási lehetőséget, hanem élményt, szórakozást, gasztronómiai és kulturális táplálékot is nyújtunk az embereknek.”
A kezdeményezéseinkben ezen célok párhuzamosan megtalálhatóak, hiszen egy sikeres bevásárlóközpont maradéktalanul kiszolgálja a vásárlóit, miközben élen jár az innovatív megoldásokban. A tervezés és az üzemeltetés során az Etele Plaza-ban több újítást is bevezettünk. Nálunk a családok kiemelt szerepet kapnak, így rengeteg olyan szempontot vettünk számításba a tervezésnél, amivel az ő igényeiknek is meg tudunk felelni. Sok plázában megfordultam már, de ennyi gyermekes családdal még nem találkoztam. Ez többek között a Kids Programunk eredménye, amelynek része az Etele Mozi gyerekterme, ami annyira népszerű, hogy hamarosan egy újabbal kell bővítenünk. Az éttermi részlegen kialakítottunk egy elkerített interaktív gyermekjátszót, amit asztalok vesznek körbe, hogy a szülők nyugodtan étkezhessenek, miközben a gyerekek is jól érzik magukat.
Mind a kettőt kiemelten fontosnak tartom. Szeretek fiatal tehetségekkel dolgozni és bevezetni őket a szakma rejtelmeibe, látni a fejlődésük folyamatát. Számomra is inspiráló olyan agilis emberekkel együttműködni, akik elkötelezettek a munkájuk iránt és igyekeznek a legjobbat kihozni magukból. Szerencsére jelenleg csupa ilyen fiatal kolléga vesz körül, és ezt roppantul élvezem. Emellett a vásárlóinkat is igyekszünk edukálni, megismertetni az új lehetőségekkel, továbbá nagy hangsúlyt helyezünk a CSR kampányokra, mint például a véradások, gyűjtések, idén egy Angyalka programban veszünk részt gyűjtőpontként és adományozóként egyaránt.
Az emberek továbbra is vágynak a társaságra, így ez a közösségi igény nem fog változni. A gazdasági előrejelzések is azt mutatják, hogy várhatóan tovább csökken az infláció, ami meghozza a vásárlói kedvet. Azt gondolom, hogy az embereknek mindig is fontos lesz, hogy találkozzanak egymással, akár baráti vagy családi program keretében, mi pedig ehhez olyan helyszínt biztosítunk nekik, ahol valódi élménnyé válnak a közös percek.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!