Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

Business idol

„Ha valaki nem szereti, amit csinál, akkor nem is tud kiemelkedőt alkotni” - értékes gondolatokat osztott meg Deutsch Krisztina a business-ről és a sikerről.

2024. január 18.

6 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

inspiráció etele pláza business idol deutsch krisztina business women

Támogatott tartalom

„Ha valaki nem szereti, amit csinál, akkor nem is tud kiemelkedőt alkotni” - értékes gondolatokat osztott meg Deutsch Krisztina a business-ről és a sikerről.
© Demeter Vanda

Deutsch Krisztina nevével ritkán, vagy talán nem is találkozhatunk az újságok hasábjain. Annál inkább jelentősebb értéket teremt a marketing és business világában. 

Az Etele Plaza bérbeadási és marketing vezetője, valamint igazgatósági tag, aki kiegyensúlyozott maximalizmusával és kiemelkedő vezetői tulajdonságaival tökéletesen szimbolizálja az Elle Business Women személyiségét. 


Ki az, aki a legnagyobb hatással volt a személyiségedre és a munkamorálodra?

Egyértelműen a szüleim. Édesapámtól a kompromisszumkészséget, nyugodtságot és kiegyensúlyozottságot örököltem, míg édesanyámtól a maximalizmust, hogy mindig a legjobbat hozzam ki magamból. Emellett az erkölcsi érzékük is nagy hatást gyakorolt rám. Tőlük tanultam meg, hogy minden emberre partnerként kell tekinteni.


Mi ad energiát és lendületet?

Azt szoktam mondani, hogy ha valaki nem szereti, amit csinál, akkor nem is tud kiemelkedőt alkotni.

Szerencsére én nagyon élvezem a munkámat, és ez már önmagában is rengeteg energiát ad. Természetesen a családom is rengeteget segít a feltöltődésben, és figyelek arra, hogy rendszeresen szakítsak időt magamra. 


Mi inspirál, hogy a legjobbra törekedj a munkádban? 

A legjobb eredményeket a szakmai hiúságom és maximalizmusom hozza ki belőlem. Egyszerűen arra törekszem, hogy olyan munkát adjak ki a kezemből, amivel elégedett vagyok és bátran vállalhatok. Ezzel a szemlélettel figyelek a kapcsolataimra is az üzletben és magánéletben egyaránt.


Mesélj egy kicsit az Etele Plaza-ról, mi az, ami megkülönböztet benneteket a konkurenciától?

Múlt szeptemberben lett kétéves az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpont, amit elképesztő kihívások közepette építettünk és nyitottunk meg, hisz a fejlesztés során kitört koronavírus-járványt egyből követte az energiaválság, majd az infláció. Ennek eredményeként azonban az újgenerációs plázát már a vevők megváltozott igényei szerint alkottunk meg, legyen szó egészséges környezetről, fenntarthatóságról vagy a legmodernebb digitális megoldásokról. Szlogenjéhez híven az Etele Plaza tele van legekkel mind a kínálat, szolgáltatás, építészet, valamint a technológiai újítások tekintetében. A vásárlók és a kereskedők körében is gyorsan sikert arattunk, mert nem csak a budai oldalon, de országszerte az egyik legerősebb márka mixet vonultatjuk fel. Az Etele Plaza valódi hiánypótló bevásárlóközpont a piacon. Az okospláza egy olyan lokációt lát el, ahol eddig alapvetően nem voltak széleskörű kiskereskedelmi szolgáltatások, annak ellenére, hogy Budapest egyik legjelentősebb közlekedési csomópontjában található, ami metróval mindössze 10 percre van a belvárostól.


Melyek a szektorod legnagyobb kihívásai?

A szektor jelenleg komoly változáson megy keresztül, mivel a vásárlók egyre tudatosabbá válnak. Ez részben az infláció következménye, hiszen kevesebb pénz áll a rendelkezésükre. Ennek megfelelően, a modern bevásárlóközpontoknak amellett, hogy kiemelkedő vásárlói élményt és szórakozási lehetőséget nyújtanak, egyszerre kell valódi közösségi és találkozási pontként is működniük. Éppen ezért igyekszünk folyamatosan emelni a szolgáltatások színvonalát, többek között az Etele Kids programmal, az applikációnkkal, a Premium szolgáltatási csomagunkkal, az Etele Cinema kiemelkedő technikájú, látványú és kényelmű termeivel, valamint több tematikus és kortárs művészeti kiállítás megszervezésével. 

Nem csak vásárlási lehetőséget, hanem élményt, szórakozást, gasztronómiai és kulturális táplálékot is nyújtunk az embereknek.”

Amikor ezeket a fejlesztéseket tervezitek, akkor fogyasztói igények oldaláról történik a döntéshozatal, vagy merészebb, trendszetter elképzeléseket is meg mertek valósítani?

A kezdeményezéseinkben ezen célok párhuzamosan megtalálhatóak, hiszen egy sikeres bevásárlóközpont maradéktalanul kiszolgálja a vásárlóit, miközben élen jár az innovatív megoldásokban. A tervezés és az üzemeltetés során az Etele Plaza-ban több újítást is bevezettünk. Nálunk a családok kiemelt szerepet kapnak, így rengeteg olyan szempontot vettünk számításba a tervezésnél, amivel az ő igényeiknek is meg tudunk felelni. Sok plázában megfordultam már, de ennyi gyermekes családdal még nem találkoztam. Ez többek között a Kids Programunk eredménye, amelynek része az Etele Mozi gyerekterme, ami annyira népszerű, hogy hamarosan egy újabbal kell bővítenünk. Az éttermi részlegen kialakítottunk egy elkerített interaktív gyermekjátszót, amit asztalok vesznek körbe, hogy a szülők nyugodtan étkezhessenek, miközben a gyerekek is jól érzik magukat. 

Deutsch Krisztina

Mennyire fontos számodra, hogy képezz másokat? Gondolok itt munkatársak fejlesztésére vagy éppen a vásárlók edukálására.

Mind a kettőt kiemelten fontosnak tartom. Szeretek fiatal tehetségekkel dolgozni és bevezetni őket a szakma rejtelmeibe, látni a fejlődésük folyamatát. Számomra is inspiráló olyan agilis emberekkel együttműködni, akik elkötelezettek a munkájuk iránt és igyekeznek a legjobbat kihozni magukból. Szerencsére jelenleg csupa ilyen fiatal kolléga vesz körül, és ezt roppantul élvezem. Emellett a vásárlóinkat is igyekszünk edukálni, megismertetni az új lehetőségekkel, továbbá nagy hangsúlyt helyezünk a CSR kampányokra, mint például a véradások, gyűjtések, idén egy Angyalka programban veszünk részt gyűjtőpontként és adományozóként egyaránt. 


Szerinted milyen trendek lesznek jelen 2024-ben és ezek hogyan rezonálnak majd az Etele Plaza-val?

Az emberek továbbra is vágynak a társaságra, így ez a közösségi igény nem fog változni. A gazdasági előrejelzések is azt mutatják, hogy várhatóan tovább csökken az infláció, ami meghozza a vásárlói kedvet. Azt gondolom, hogy az embereknek mindig is fontos lesz, hogy találkozzanak egymással, akár baráti vagy családi program keretében, mi pedig ehhez olyan helyszínt biztosítunk nekik, ahol valódi élménnyé válnak a közös percek. 



A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

1

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

Támogatott tartalom

2022.10.30. 4 perc olvasás

Hogyan válik egy hotel exkluzívvá és kiemelkedővé? Interjú Vancsura Lillával

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után
2

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

2024.02.16. 2 perc olvasás

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

3 jel, hogy a kiégés szélén állsz a munkahelyeden
3

3 jel, hogy a kiégés szélén állsz a munkahelyeden

2023.09.26. 3 perc olvasás

3 jel, hogy a kiégés szélén állsz a munkahelyeden

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk
4

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

2022.11.15. 5 perc olvasás

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

10 hihetetlen kérdés, ami tényleg elhangzott egy állásinterjún
5

10 hihetetlen kérdés, ami tényleg elhangzott egy állásinterjún

2022.11.21. 3 perc olvasás

10 hihetetlen kérdés, ami tényleg elhangzott egy állásinterjún

8 dolog, ami TILOS egy állásinterjún
6

8 dolog, ami TILOS egy állásinterjún

2022.11.29. 3 perc olvasás

8 dolog, ami TILOS egy állásinterjún

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók
7

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

2023.01.04. 4 perc olvasás

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden
8

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

2023.07.05. 3 perc olvasás

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

ezek is érdekelhetnek

"Nagyon motivál, ha a körülöttem lévő emberek nyitottak a változásokra és a tudásra" - interjú Vály Judittal, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatójával

Támogatott tartalom

"Nagyon motivál, ha a körülöttem lévő emberek nyitottak a változásokra és a tudásra" - interjú Vály Judittal, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.19. 5 perc olvasás

business idol

„Partneri viszonyt kell ajánlani az ügyfeleknek” - interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatójával

Támogatott tartalom

„Partneri viszonyt kell ajánlani az ügyfeleknek” - interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.19. 5 perc olvasás

business idol

"Alternatív módokat kell keresnünk a megszokottak megszerzésére" - interjú Nád-Kántor Mariannával, a Cofidis Magyarország márka-és marketingkommunikációs vezetőjével

Támogatott tartalom

"Alternatív módokat kell keresnünk a megszokottak megszerzésére" - interjú Nád-Kántor Mariannával, a Cofidis Magyarország márka-és marketingkommunikációs vezetőjével

Támogatott tartalom

2024.01.18. 5 perc olvasás

Business idol

Nagyon gyors a világ, de bizonyos dolgokhoz le kell ülni, meg kell érkezni. Az olvasás pont ilyen, ami igényel egyfajta lelassulást - interjú Ludvig Orsolyával.

Támogatott tartalom

Nagyon gyors a világ, de bizonyos dolgokhoz le kell ülni, meg kell érkezni. Az olvasás pont ilyen, ami igényel egyfajta lelassulást - interjú Ludvig Orsolyával.

Támogatott tartalom

2024.01.16. 5 perc olvasás

Business idol

„Nagy felelősség a természeti erőforrásokkal gazdálkodni” - business interjú Kulich Évával, a Haladás Mezőgazdasági Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatójával

Támogatott tartalom

„Nagy felelősség a természeti erőforrásokkal gazdálkodni” - business interjú Kulich Évával, a Haladás Mezőgazdasági Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.15. 5 perc olvasás

business idol

„A fiatalok gondolkodása, értékrendszere fog megoldást hozni az új kor problémáira” - inspiráló interjú Károlyi Zsuzsannával a jövőről.

Támogatott tartalom

„A fiatalok gondolkodása, értékrendszere fog megoldást hozni az új kor problémáira” - inspiráló interjú Károlyi Zsuzsannával a jövőről.

Támogatott tartalom

2024.01.12. 5 perc olvasás

Business idol

„Minden gyártónak kötelessége, hogy a teljes értékláncban felelősen viselkedjen” - interjú Fábián Ágnessel, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója, a Ragasztóipar üzletági igazgatójával

Támogatott tartalom

„Minden gyártónak kötelessége, hogy a teljes értékláncban felelősen viselkedjen” - interjú Fábián Ágnessel, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója, a Ragasztóipar üzletági igazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.11. 5 perc olvasás

business idol

Hogyan lehet alkotni, létrehozni és sikereket elérni a banki szektorban? - interjú Ginzer Ildikóval

Támogatott tartalom

Hogyan lehet alkotni, létrehozni és sikereket elérni a banki szektorban? - interjú Ginzer Ildikóval

Támogatott tartalom

2024.01.10. 5 perc olvasás

Business idol

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves