Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

Business idol

„A fiatalok gondolkodása, értékrendszere fog megoldást hozni az új kor problémáira” - inspiráló interjú Károlyi Zsuzsannával a jövőről.

2024. január 12.

5 perc olvasás

ELLE szerkesztőség

business women Károlyi Zsuzsanna e.on energetika

Támogatott tartalom

„A fiatalok gondolkodása, értékrendszere fog megoldást hozni az új kor problémáira” - inspiráló interjú Károlyi Zsuzsannával a jövőről.
© Demeter Vanda

Csupa energia, nyitottság és emberszeretet. Ezek a kifejezések jutottak legelőször eszünkbe, mikor megismertük Károlyi Zsuzsannát, az E.ON márka- és marketingvezetőjét. 

Édesapja hatalmas inspirációt nyújtott számára, és hisz benne, hogy, ha az ember kerül a fókuszba, az értő figyelem és a szeretet kiemelkedő fontosságú lesz. 


Ki az, aki a legnagyobb hatással volt a személyiségedre és a munkamorálodra?

Az édesapám  - sajnos már nincs közöttünk - példaértékű személyiséggel és értékrenddel rendelkezett. Nagy szerencse, ha már gyerekkorban olyan lát és tapasztal az ember, amihez hosszú távon tud igazodni. Tőle tanultam, hogy legyek nyitott és bátor, szeressem az életet és minden szituációban legyen őszinte. 


Mi ad energiát és lendületet?

Én valahogy jól vagyok bekötve és általában tele vagyok energiával. Inkább akkor szokott megijedni a környezetem, ha nem ezt látják rajtam, ami nagyon ritkán esik meg. A napsütés, a barátaim, az utazások mind-mind feltöltenek, de sokat kapok minden olyan tevékenységtől, ami szépséget hoz létre, legyen az természet, design vagy képzőművészet. 


Mi inspirál, hogy a legjobbra törekedj a munkádban? 

Imádom azt, amit csinálok, és egyszerűen örömömet lelem benne. Ez a kiégést is segít elkerülni, ami ebben a felgyorsult, túlterhelt világban komoly kihívást tud jelenteni. 


IT, telekommunikáció, bank. Nagyon szerteágazó területeken szereztél tapasztalatot, mi fogott meg az energiaiparban? 

Az energetika a legkomplexebb iparág, amit ismerek és a gyors fejlődése teljesen lenyűgöz. Lényegében már most igyekszünk a jövő problémáit detektálni és megoldást találni rá a zöld energiától kezdve, az e-mobilitáson át, az okoshálózatokig. Az energia átmenet rengeteg változást hozott és sokkal szimpatikusabbá tette az egész iparágat az emberek számára. Már nem a folyamat végén vannak, hanem a rendszer aktív részei, már nem fogyasztók, hanem ügyfelek. Ez óriási különbség, mert az ő bevonásukkal is igyekszünk az iparágat alakítani. 

Károlyi Zsuzsanna, az E.ON márka- és marketingvezetője 

A piaci szereplők vagy a társadalom alakítja jobban a portfóliótokat? 

Az E.ON Hungária Zrt. egy nemzetközi vállalatcsoport része, így óriási tudástranszfer áll a rendelkezésünkre nemzetközi szinten, ami nagyon sokat segít az innovációban. Versenypiaci cég vagyunk, fontos, hogy minél hatékonyabbak, jobbak, gyorsabbak lehessünk, ezért folyamatosan mérjük munkánk minőségét, hogy szükség esetén változtassunk. Az adaptivitás határoz meg minket, rugalmasnak kell lennünk, úgy, hogy a fókuszban tartjuk az ügyfelet. A társadalmi elfogadottság is rendkivül fontos.


Szerinted hova tart ma általánosságban a fogyasztói társadalom? 

A fenntarthatóság alapvetően kezdi átalakítani a fogyasztói szokásokat. Azt látom, hogy sokkal megfontoltabbak az emberek a döntéseikben. Számít a jövő, számít a környezet és az új generáció. Szerintem a fiatalok jóval felkészültebbek a változó világra. Az ő újfajta gondolkodásuk, értékrendszerük fog megoldást hozni az új kor problémáira. Óriási a nyitottságuk a folyamatosan tudásszerzésre, amit mi tudnánk nekik adni, az az, hogy megerősítjük bennük, hogy van jövőjük és ők tudják alakítani azt. Tanítok fiatalokat a Metropolitan Egyetemen is, de az E.ON-hoz is rendszeresen veszünk fel fiatalokat, akiket ebben a szellemiségben mentorálunk. A fiatal beérkező tehetségek, akik az E.ON csoportban vannak, óriási  lehetőséget kapnak arra, hogy szakmailag és képességeikben fejlődjenek. Nagyon hiszünk abban, hogy az oktatás és a folyamatos tanulás előre visz.

Ne úgy tekintsünk az energetikára mint pusztán áram vagy gáz, hanem a teljes modern életünk alapja, a civilizáció keretfeltétele. 


A fogyasztók edukálását is fontosnak tartod?

Kiemelten fontos, mert az energetika világa egyre összetettebb és komplikáltabb, ez pedig maga után vonzza, hogy meg kell tudnunk magyarázni a kérdéses területeket, segítenünk kell a megértés folyamatát. Több csatornán igyekszünk ellátni ezt a feladatot, amiben például a social media nagy segítség, hiszen olyan párbeszédek tudnak kialakulni, amelyekre korábban nem volt még lehetőség. Értjük az ügyfeleinket és azokon a felületeken kommunikálunk velük, ahol ők szeretnek jelen lenni, olyan formátumban, amit könnyen be tudnak fogadni. 


Melyek a szektorod legnagyobb kihívásai?

A kihívásokkal padlásig vagyunk, mint minden vállalat. A COVID szétzilálta a disztribúciós láncokat, majd jött a háború és az energiaválság, ami hatására az árak nagyon megváltoztak. Most még mindig van feszültség a világban körülöttünk, ilyenkor az energiapiacok is stresszesebbek, de még így is sokkal nyugodtabban megyünk a télbe, mint tavaly. A digitalizáció térnyerése és a mesterséges intelligencia megjelenése is bőven tartogat kihívásokat. Megkönnyítheti az adatok kezelését, felgyorsíthat várakozási időket, de még kezdetleges a tapasztalatunk. Az biztos, hogy óriási változást fog hozni. 


Az E.ON idei fókuszához képest milyen változások lesznek jövőre?

Vannak alapok, amelyek sose változnak. A digitalizáció fejlesztésétől például sosem fogunk eltérni, mert az ügyfél kényelmét szolgálja. A fenntarthatóság már nem csak szívügyünk, de alap követelménnyé is vált. Ami újdonságként szerepel, az a válságokra adható megújulási változás támogatása, a megújuló energia további térnyerésének az. 2024-ben a kommunikációnk is a megújuló energiák köré fog csoportosulni, amihez nagyon sokan fognak tudni kapcsolódni. 



A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún
1

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

2024.08.22. 2 perc olvasás

3 dolog, amit sose viselj egy állásinterjún

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után
2

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

2024.02.16. 2 perc olvasás

3 dolog, amit tilos megtenned az állásinterjú után

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné
3

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

2024.10.25. 2 perc olvasás

4 lekezelő mondat, amit sok ember használ a munkahelyén anélkül, hogy észrevenné

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk
4

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

2022.11.15. 5 perc olvasás

Az állásinterjúk 5 legnehezebb kérdése - így válaszolj rájuk

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?
5

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

2024.09.21. 2 perc olvasás

Mi az a kávéscsésze teszt, amin a legtöbben megbuknak az állásinterjún?

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott
6

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

2024.05.08. 2 perc olvasás

A csendes vágás az, amivel a cégek elérik, hogy felmondjon az alkalmazott

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók
7

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

2023.01.04. 4 perc olvasás

Ezt a 3 tulajdonságot keresik most a leginkább a munkáltatók

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden
8

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

2023.07.05. 3 perc olvasás

5 jel, hogy nem kedvelnek a munkahelyeden

Ezek is érdekelhetnek

"Nagyon motivál, ha a körülöttem lévő emberek nyitottak a változásokra és a tudásra" - interjú Vály Judittal, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatójával

Támogatott tartalom

"Nagyon motivál, ha a körülöttem lévő emberek nyitottak a változásokra és a tudásra" - interjú Vály Judittal, az Euroleasing Zrt. vezérigazgatójával

Támogatott tartalom

2024.01.19. 5 perc olvasás

business idol

"Alternatív módokat kell keresnünk a megszokottak megszerzésére" - interjú Nád-Kántor Mariannával, a Cofidis Magyarország márka-és marketingkommunikációs vezetőjével

Támogatott tartalom

"Alternatív módokat kell keresnünk a megszokottak megszerzésére" - interjú Nád-Kántor Mariannával, a Cofidis Magyarország márka-és marketingkommunikációs vezetőjével

Támogatott tartalom

2024.01.18. 5 perc olvasás

Business idol

„Ha valaki nem szereti, amit csinál, akkor nem is tud kiemelkedőt alkotni” - értékes gondolatokat osztott meg Deutsch Krisztina a business-ről és a sikerről.

Támogatott tartalom

„Ha valaki nem szereti, amit csinál, akkor nem is tud kiemelkedőt alkotni” - értékes gondolatokat osztott meg Deutsch Krisztina a business-ről és a sikerről.

Támogatott tartalom

2024.01.18. 6 perc olvasás

Business idol

Nagyon gyors a világ, de bizonyos dolgokhoz le kell ülni, meg kell érkezni. Az olvasás pont ilyen, ami igényel egyfajta lelassulást - interjú Ludvig Orsolyával.

Támogatott tartalom

Nagyon gyors a világ, de bizonyos dolgokhoz le kell ülni, meg kell érkezni. Az olvasás pont ilyen, ami igényel egyfajta lelassulást - interjú Ludvig Orsolyával.

Támogatott tartalom

2024.01.16. 5 perc olvasás

Business idol

Hogyan lehet alkotni, létrehozni és sikereket elérni a banki szektorban? - interjú Ginzer Ildikóval

Támogatott tartalom

Hogyan lehet alkotni, létrehozni és sikereket elérni a banki szektorban? - interjú Ginzer Ildikóval

Támogatott tartalom

2024.01.10. 5 perc olvasás

Business idol

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Támogatott tartalom

„Szív nélkül csak gépek lennénk " - inspiráló beszélgetés Krupp Tündével

Támogatott tartalom

2022.10.26. 5 perc olvasás

„Tárgyalni akartam, kapcsolati hálót bővíteni, és értékteremtő munkát végezni" - interjú Deutsch Krisztinával,  aFutureal bérbeadási vezetőjével

Támogatott tartalom

„Tárgyalni akartam, kapcsolati hálót bővíteni, és értékteremtő munkát végezni" - interjú Deutsch Krisztinával, aFutureal bérbeadási vezetőjével

Támogatott tartalom

2022.10.25. 5 perc olvasás

Csoknyainé Horváth Gertruddal, a dm Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk

Támogatott tartalom

Csoknyainé Horváth Gertruddal, a dm Magyarország ügyvezetőjével beszélgettünk

Támogatott tartalom

2022.10.19. 3 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves