Csupa energia, nyitottság és emberszeretet. Ezek a kifejezések jutottak legelőször eszünkbe, mikor megismertük Károlyi Zsuzsannát, az E.ON márka- és marketingvezetőjét.
Édesapja hatalmas inspirációt nyújtott számára, és hisz benne, hogy, ha az ember kerül a fókuszba, az értő figyelem és a szeretet kiemelkedő fontosságú lesz.
Az édesapám - sajnos már nincs közöttünk - példaértékű személyiséggel és értékrenddel rendelkezett. Nagy szerencse, ha már gyerekkorban olyan lát és tapasztal az ember, amihez hosszú távon tud igazodni. Tőle tanultam, hogy legyek nyitott és bátor, szeressem az életet és minden szituációban legyen őszinte.
Én valahogy jól vagyok bekötve és általában tele vagyok energiával. Inkább akkor szokott megijedni a környezetem, ha nem ezt látják rajtam, ami nagyon ritkán esik meg. A napsütés, a barátaim, az utazások mind-mind feltöltenek, de sokat kapok minden olyan tevékenységtől, ami szépséget hoz létre, legyen az természet, design vagy képzőművészet.
Imádom azt, amit csinálok, és egyszerűen örömömet lelem benne. Ez a kiégést is segít elkerülni, ami ebben a felgyorsult, túlterhelt világban komoly kihívást tud jelenteni.
Az energetika a legkomplexebb iparág, amit ismerek és a gyors fejlődése teljesen lenyűgöz. Lényegében már most igyekszünk a jövő problémáit detektálni és megoldást találni rá a zöld energiától kezdve, az e-mobilitáson át, az okoshálózatokig. Az energia átmenet rengeteg változást hozott és sokkal szimpatikusabbá tette az egész iparágat az emberek számára. Már nem a folyamat végén vannak, hanem a rendszer aktív részei, már nem fogyasztók, hanem ügyfelek. Ez óriási különbség, mert az ő bevonásukkal is igyekszünk az iparágat alakítani.
Az E.ON Hungária Zrt. egy nemzetközi vállalatcsoport része, így óriási tudástranszfer áll a rendelkezésünkre nemzetközi szinten, ami nagyon sokat segít az innovációban. Versenypiaci cég vagyunk, fontos, hogy minél hatékonyabbak, jobbak, gyorsabbak lehessünk, ezért folyamatosan mérjük munkánk minőségét, hogy szükség esetén változtassunk. Az adaptivitás határoz meg minket, rugalmasnak kell lennünk, úgy, hogy a fókuszban tartjuk az ügyfelet. A társadalmi elfogadottság is rendkivül fontos.
A fenntarthatóság alapvetően kezdi átalakítani a fogyasztói szokásokat. Azt látom, hogy sokkal megfontoltabbak az emberek a döntéseikben. Számít a jövő, számít a környezet és az új generáció. Szerintem a fiatalok jóval felkészültebbek a változó világra. Az ő újfajta gondolkodásuk, értékrendszerük fog megoldást hozni az új kor problémáira. Óriási a nyitottságuk a folyamatosan tudásszerzésre, amit mi tudnánk nekik adni, az az, hogy megerősítjük bennük, hogy van jövőjük és ők tudják alakítani azt. Tanítok fiatalokat a Metropolitan Egyetemen is, de az E.ON-hoz is rendszeresen veszünk fel fiatalokat, akiket ebben a szellemiségben mentorálunk. A fiatal beérkező tehetségek, akik az E.ON csoportban vannak, óriási lehetőséget kapnak arra, hogy szakmailag és képességeikben fejlődjenek. Nagyon hiszünk abban, hogy az oktatás és a folyamatos tanulás előre visz.
Ne úgy tekintsünk az energetikára mint pusztán áram vagy gáz, hanem a teljes modern életünk alapja, a civilizáció keretfeltétele.
Kiemelten fontos, mert az energetika világa egyre összetettebb és komplikáltabb, ez pedig maga után vonzza, hogy meg kell tudnunk magyarázni a kérdéses területeket, segítenünk kell a megértés folyamatát. Több csatornán igyekszünk ellátni ezt a feladatot, amiben például a social media nagy segítség, hiszen olyan párbeszédek tudnak kialakulni, amelyekre korábban nem volt még lehetőség. Értjük az ügyfeleinket és azokon a felületeken kommunikálunk velük, ahol ők szeretnek jelen lenni, olyan formátumban, amit könnyen be tudnak fogadni.
A kihívásokkal padlásig vagyunk, mint minden vállalat. A COVID szétzilálta a disztribúciós láncokat, majd jött a háború és az energiaválság, ami hatására az árak nagyon megváltoztak. Most még mindig van feszültség a világban körülöttünk, ilyenkor az energiapiacok is stresszesebbek, de még így is sokkal nyugodtabban megyünk a télbe, mint tavaly. A digitalizáció térnyerése és a mesterséges intelligencia megjelenése is bőven tartogat kihívásokat. Megkönnyítheti az adatok kezelését, felgyorsíthat várakozási időket, de még kezdetleges a tapasztalatunk. Az biztos, hogy óriási változást fog hozni.
Vannak alapok, amelyek sose változnak. A digitalizáció fejlesztésétől például sosem fogunk eltérni, mert az ügyfél kényelmét szolgálja. A fenntarthatóság már nem csak szívügyünk, de alap követelménnyé is vált. Ami újdonságként szerepel, az a válságokra adható megújulási változás támogatása, a megújuló energia további térnyerésének az. 2024-ben a kommunikációnk is a megújuló energiák köré fog csoportosulni, amihez nagyon sokan fognak tudni kapcsolódni.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!