Lizzo már nem aggódik rajta, ki mit gondol róla, csak egy a fontos, hogy ő szereti magát.
Lizzo, az amerikaiak egyik kedvenc énekesnője hatalmas rajongótáborral rendelkezik. Az őt követőknek pedig nemcsak az a fontos, hogy népszerű és szerethető dalokkal jelentkezik, hanem az is, hogy sosem fél fontos társadalmi kérdésekben megszólalni. Ilyen például a testsúly kérdése, amelyről plus sizeként alaposan megvan a véleménye.
„Úgy érzem, folyamatosan azt mondják a tévében és a magazinokban, hogy a testem nem elég jó"
– osztotta meg vívódásait Lizzo, akinek legfontosabb küldetése új alakformáló ruhamárkájának elindítása.
Ezekkel a darabokkal célja, hogy kicsit megbillentse a divatipar állóvizét, és ne csak a megszokott, sokat takaró modelleket viselhessék a plus size hölgyek. Kollekciójának darabjai olyan értékeket kívánnak erősíteni, mint az önszeretet, vagy a radikális belső magabiztosság.
„Mindenkinek a maga mérete kell, hogy a méretet jelentse. Se nem túl alacsony vagy magas. Nem túl nagy és kicsi. Pusztán a méret amit hordasz, az az ideális, ha abban jól érzed magad”
–mondta Lizzo.
Lizzo polgári neve Melissa Viviane Jefferson, a kollekciót pedig gyerekkori becenevéről nevezte el, és a Yitty nevet kapta. A saját gyártású alakformálók egészen az XS-től a 6XL-ig mindenféle méretben kaphatóak lesznek, ezzel is sugallva, hogy az ő márkájuk bárkit elfogad, a lényeg, hogy mindenki jól érezze magát a bőrében.
„Kihívásom, hogy a nők újra jól érezzék magukat a bőrükben”
– mesélte Lizzo utalva arra, hogy manapság erre rengetegen már bűnként tekintenek, de ha valakin van 1-2 plusz kiló, már akkor is sokan elvárják, hogy egész nap ezen stresszeljen. Ha pedig ennek ellenére is boldog, az komoly bűnnek számít. Ezzel szeretne leszámolni Lizzo.
A énekesnő szerda este az Instagramon mesélt az ötletről és a cég filozófiájáról, és meg is mutatott pár modellt a Mesh Me kollekcióból. Maga is alakformáló ruháiba bújt, ezzel is példát mutatva az embereknek, nincs mitől félni, ha felvállalod magadat. Ha úgy döntesz, hogy elfogadod a tested, sokkal boldogabb leszel. Nincs rá szabály, hogy hogyan kell kinéznünk.
A cég, amely a Yittyért felel, a Fabletics elnöke szerint Lizzo a cég legfontosabb üzleti partnere.
„A márka létrehozása hosszútávú álma volt, szerette volna forradalmasítani az alakformáló ruházatot, és felépíteni egy olyan márkát és közösséget, amely megváltoztatja az emberek életét. Lizzo hihetetlen elképzelésekkel rendelkezik erről a márkáról, és elkötelezettsége és szenvedélye az iránt, amit együtt alkotunk, mindenkit megihletett körülöttünk. Nagy örömünkre szolgál, hogy együtt dolgozhatunk vele, hogy életre keltsük elképzelését."
A márka online értékesítését április 12-én kezdi meg.
Elza Miller ámokfutásától hangos a net, többször letartóztatták
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!