Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

Zongorázni lehet a különbséget a kocsi.hu formabontó kampányával

2025. november 03.

4 perc olvasás

Támogatott tartalom

Zongorázni lehet a különbséget a kocsi.hu formabontó kampányával
© kocsi.hu

Lehet-e markánsabb megkülönböztető jelzése egy hirdetésnek, mint az, hogy el lehet énekelni? A kocsi.hu innovatív megoldása dalt farag az autóhirdetésből, hogy a potenciális vevők meghallgathassák az eladó járgány történetét feldolgozó balladát.


„Te hova teszed fel az eladó autódat? Én a slágerlistára.” – akár ez is lehetne a jelmondata a kocsi.hu legújabb kampányának, amely merőben új szemléletet hoz az online autóhirdetések világába. Mostantól azokat nem csupán feltölthetik az eladók a platformra, hanem – egy innovatív, mesterséges intelligenciával működő megoldásnak köszönhetően – dalt generáltathatnak a hirdetés szövegéből.  Próbáld ki ITT. 

Autóeladás más ritmusban

Az új, az autóshirdetés feladásához hasonlóan ingyenesen elérhető funkció révén az eladó egyetlen kattintással AI-t is bevonhat a hirdetés megkomponálásába, amely így nem pusztán figyelemfelkeltőbbé tehető, hanem akár virális sláger is lehet a végeredmény. Az elkészült „autódal” – amely tetszőlegesen szólaltatható meg férfi vagy női hangon – egyszerűen megosztható a közösségi oldalakon, így a potenciális vevők már meg is hallgathatják a verda történetét.

„A kampány célja, hogy új színt vigyen az autópiac kommunikációjába, és közelebb hozza egymáshoz az eladókat, a vásárlókat és a fiatal, digitálisan aktív közönséget” – mondja Schreiber Ildikó, a kocsi.hu-t tulajdonló Euroleasing marketingvezetője. Miközben szórakoztatóak, a fiatalos, energikus, hangzásvilágukat tekintve a hip-hopot idéző dalok új típusú elérési lehetőséget kínálnak azoknak, akik a megszokott hirdetési sablonok helyett egy kreatívabb, személyesebb formában szeretnék bemutatni autójukat.

„Ezzel az új funkcióval megmutatjuk, hogy a digitalizáció és a kreativitás találkozása hogyan teheti emberibbé és szórakoztatóbbá az új és a használtautók piacát” – teszi hozzá Schreiber Ildikó, aki hangsúlyozza: a kocsi.hu mindig is abban hitt, hogy az autóvásárlás és -eladás lehet élmény is, több egyszerű tranzakciónál.

Hirdetésből sláger 

A kampány egyik különlegessége a YouTube-toplista, amelyen hetente a legnépszerűbb „autódalok” kapnak helyet. A kocsi.hu közösségi médiafelületein is népszerűsíti a legjobban teljesítő dalokat, így minden dalszerzői babérokra pályázó eladó esélyt kap rá, hogy a hirdetése több ezer emberhez jusson el. Így akár sláger is lehet belőle, hiszen egy jól megfogalmazott, frappáns szöveg mostantól nemcsak érdeklődést, hanem egyenesen rajongótábort generálhat.

Schreiber Ildikó szerint a kampány alapgondolata az volt, hogy az autózáshoz ugyanúgy élményeket társítunk, mint a zenehallgatáshoz. „Miért ne lehetne hirdetésben is párosítani őket, ha már a való életben a zene gyakran kötődik utazáshoz, autózáshoz” – veti fel a szakember, aki úgy véli, a hirdetésfeladás és az autókeresés unalmas és sokszor technikai buktatókkal terhelt folyamat akár dalokkal is élménnyé varázsolható.

A Kocsi.hu Spotify albumát  ITT találod.

A kocsi.hu-ról:
A jelenleg már több mint 100 ezer élő hirdetést tartalmazó Kocsi.hu portál impresszív növekedést produkál: az oldal teljes oldalmegtekintése 25 százalékkal, az aktív felhasználók száma pedig 20 százalékkal emelkedett 2024 októberéhez képest. A legutóbbi kampány és az erősödő Google-jelenlét hatására a magánszemélyek által feladott hirdetések száma több mint kétszeresére nőtt az elmúlt félévben.
A Kocsi.hu a nyári fesztiválszezont is kihasználta: saját színpaddal, ajándékokkal és a népszerű szerencsekerékkel vett részt egyebek mellett a Debrecen Drive-on és a Campus Fesztiválon, ahol több ezer érdeklődővel találkoztak személyesen a portál képviselői.

Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

A rák egyik...
1

A rák egyik jele lehet ez a lefekvéskor jelentkező tünet

2024.01.12. 2 perc olvasás

A rák egyik jele lehet ez a lefekvéskor jelentkező tünet

Bevezetik a...
2

Bevezetik a menstruációs szabadságot Magyarországon is

2022.09.01. 1 perc olvasás

Bevezetik a menstruációs szabadságot Magyarországon is

Két macska v...
3

Két macska van ezen a képen, de csak az emberek 1%-a képes megtalálni őket

2022.08.18. 1 perc olvasás

Két macska van ezen a képen, de csak az emberek 1%-a képes megtalálni őket

Csak a legok...
4

Csak a legokosabbaknak sikerül 20 másodperc alatt kiszúrni az egeret a képen

2022.08.05. 1 perc olvasás

Csak a legokosabbaknak sikerül 20 másodperc alatt kiszúrni az egeret a képen

Te megtalál...
5

Te megtalálod a lovat 15 másodperc alatt a képen?

2022.07.26. 1 perc olvasás

Te megtalálod a lovat 15 másodperc alatt a képen?

Egy orvos el...
6

Egy orvos elárulta a rákbetegségek legfontosabb tünetét, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni

2023.06.14. 2 perc olvasás

Egy orvos elárulta a rákbetegségek legfontosabb tünetét, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni

Te megtalál...
7

Te megtalálod mind a négy nőt a rajzon? Csak az emberek 1 százalékának sikerül

2022.07.13. 1 perc olvasás

Te megtalálod mind a négy nőt a rajzon? Csak az emberek 1 százalékának sikerül

2030-ra ez a...
8

2030-ra ez az undorító szakma lehet a legnépszerűbb

2022.08.26. 1 perc olvasás

2030-ra ez az undorító szakma lehet a legnépszerűbb

Ezek is érdekelhetnek

Boldogság, f...

Boldogság, fagylaltmúzeum a neved

2021.05.14. 1 perc olvasás

Rózsaszínben a világ

Hogyan készí...

Hogyan készítsünk barna vajat?

2021.05.13. 3 perc olvasás

Beurre Noisette süteménybe, húshoz, zöldséghez

5 tökéletes...

5 tökéletes vakációs helyszín júniusra

2019.05.28. 5 perc olvasás

Gyerekkel pi...

Gyerekkel pihenni? Miért is ne?!

2019.05.27. 2 perc olvasás

6 gyönyörű m...

6 gyönyörű mediterrán helyszín - Nyaraláshoz vagy esküvőhöz!

2019.05.21. 4 perc olvasás

Álomvilla a...

Álomvilla a tengerparton 50 dollárért? Már megyünk is!

2019.04.25. 2 perc olvasás

A lélek szig...

A lélek szigetei

2013.01.19. 1 perc olvasás

Zürich - Élj...

Zürich - Éljen az elegáns underground!

2012.05.08. 4 perc olvasás

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves