Negyedik alkalommal állhattak rajthoz a futás szerelmesei a dm Balaton RUN-on Zamárdiban. A tökéletes futóidő kedvezett az eseménynek,1668 versenyző nevezett, valamint a dm-es résztvevők száma is csúcsot döntött. Újdonságként idén biciklis számmal is készültek, az újabb lehetőség is nagy népszerűségnek örvendett.
A Maratonman versenysorozat részeként megrendezett eseményt eredetileg egy héttel korábban rendezték volna, de a szervezők a mostoha időjárás miatt és a versenyzők biztonsága érdekében a halasztás mellett döntöttek, így szeptember 21-én verőfényben startolhattak a futók. A versenyzőket idén újdonságként japán dobosok és egy emeletes dj pult is buzdította a Balaton-part egyik legszebb szakaszán a Zamárdi szabadstrandon.
A már ismert számok – Kölyök Körök, nordic walking, Start Futam, 5,25 km, 10,5, 21,1 km - mellett újdonságént bringafutam is várta a résztvevőket, a Kellys támogatta túrán a 80,5 km-es Balaton kis kör távot lehetett teljesíteni. Először a biciklisek startoltak, majd a verseny zárásaként ők értek célba, keretet adva a napnak.
Az eseményen Gökler Kriszti, életmódblogger és futó a félmaratoni távot teljesítette, a Balaton RUN-ra a családja is elkísérte. A futás előtt a dm LIVE Balaton-parti stúdiójában Kiss Orsolya KISÓ-val beszélgetett, és mutatta be a minden induló számára biztosított értékes rajtcsomag termékeit. Az adást Balea, Sportness, dmBio, SUNDANCE és Mivolis kuponok kísérték.
„A rendezvényen mindig kiemelkedően fontos, hogy színes programokkal készüljünk, így a résztvevő versenyzők és a kísérőik is szép élményekkel távozhatnak. Évről-évre azon dolgozunk, hogy ezt a jó gyakorlatokat tovább vigyük és meg is tudjunk újulni. A versennyel az egészséges életmód támogatása mellett fő célunk, hogy közösséget építsünk, ezért különösen nagy öröm a számomra, hogy 194 dm-es munkatárs is teljesítette a távokat” - nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR managere.
A futóversenyen a fenntarthatóság jegyében nem volt műanyag pohár, szelektíven gyűjtötték a szemetet, és egyedi öko csomaggal is lehetett nevezni, amely nem tartalmazott versenypólót, és alacsonyabb áron volt elérhető az érdeklődőknek. A színes programok között a Felelős Gasztrohős Alapítvány fenntartható játékai a kicsiket és nagyokat is bevonták. A dm Élményszigeten karikatúrát lehetett készíttetni, dmBio finomságokat kóstolni, a dm-es babzsákokon kipihenni a verseny fáradalmait, valamint vidám, 360 fokos fotókat készíteni. A dm Egészség- és Szépségbuszaiban különböző szűrővizsgálatok elvégzésére, hajfonásra és sminkelésre volt lehetősége az erre nyitott látogatóknak.
A drogéria társadalmi elköteleződését bizonyítja az is, hogy a futóverseny szervezésével a siófoki székhelyű Ments-Vár Alapítványt immár harmadik alkalommal támogatták. A drogéria a versenyzők számával megegyező saját márkás termékkel segítette a sérült gyermekek fejlesztésével foglalkozó szervezetet. Az alapítvány felfújható ugráló játéka a helyszínen a legfiatalabbak között nagyon népszerű volt.
A dm Élménysziget mellett a napot a dm beszállító partnerei és a rendezvény összes támogatója színesítette, gazdagította.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!