Az olasz divatház az idei évtől hivatalosan is állati szőrme nélküli működésre áll át.
2022-ben a Dolce&Gabbana is csatlakozik azokhoz a világszerte ismert luxusmárkákhoz, akik teljes szőrmementességet fogadnak. „A Dolce&Gabbana egy fenntarthatóbb jövő irányába fordul, amelyben nem jöhet számításba az állati szőrme használata. Az egész divatrendszernek fontos szerepe van a társadalmi felelősségvállalásban, amelyet támogatni és ösztönözni kell” – mondta Fedele Usai, a divatház kommunikációs és marketingmenedzsere. A jövendőbeli kollekcióikban minden állati eredetű szőrme, valamint az angóra használatát is mellőzni fogja a márka, helyettük egy fenntarthatóbb alternatíva, például az ökoszőrme felé szeretnének elmozdulni, újrahasznosított és újrahasznosítható anyagok felhasználásával.
Az elmúlt években számos luxusmárka döntött úgy, hogy felhagy az állati szőrme használatával. A Guccitól a Chanelig, a Saint Laurent-tól és a Valentinóig a nagy divatházak egyre inkább igyekeznek példát mutatni a felelősségteljesebb divat érdekében. A Dolce&Gabbana azonban még ebből a sorból is kiemelkedik az állati szőrmével kapcsolatos munkahelyek megőrzésére irányuló törekvésével. Az olasz divatház ugyanis kijelentette, hogy támogatni kívánja a szőrmekészítő mestereket a nem állati eredetű, alternatív szőrmével való munkára való áttérésben, a munkahelyek és a szaktudásuk megőrzése érdekében, amelynek hozzáadott értéke alapvető fontosságú.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!