A kollégákkal való jó viszony a kellemes munkahelyi környezet alapja.
Ha szereted a munkahelyedet, akkor fontos, hogy a kollégákkal is barátságos viszonyt alakíts ki. Ez nem azt jelenti, hogy a mindennapokban is kell közös programokat csinálnotok, de az fontos, hogy meglegyen a jó kapcsolat. Most eláruljuk, mik azok a mondatok, amelyeket érdemes elkerülni.
Ha azt mondod, hogy „azt hiszem”, azzal túlságosan bizonytalannak tűnhetsz a vállalatnál elfoglalt helyeddel kapcsolatban, és olyan embernek tűnhetsz, aki nem túl határozott az életben. Fontos, hogy mindig legyél biztos abban, amit kimondasz, így mások is sokkal inkább elismerik a munkád és a tehetségedet.
Az irodai pletykálkodás az egyik legrosszabb dolog, amit a munkahelyeden tehetsz. Az ilyesmi kérdések, amelyek gyakran rossz irányba mennek. A pletykálkodásnak nem szabad teret adni, mert könnyen megbánthatsz másokat, valamint magadat is kellemetlen helyzetbe sodorhatod.
Ha nem vagytok olyan jó viszonyban vagy egy kollégád nem magától mondja el, akkor jobb nem rákérdezni arra, mennyit keres. Udvariatlannak és nagyon rámenősnek tűnhet. Közben pedig feszültség is keletkezhet, ha túl nagy eltérések vannak egy-egy munkatárs között. Ha valaki nem elégedett a fizetésével azt már a vezetőség felé kell jeleznie.
Egy kérdés, amelyet sokszor megkapnak az idősebb kollégák. Ezzel azt közvetítjük, mintha szeretnénk, hogy az adott személy távozzon a munkahelyről. Gúnyolódásnak is tűnhet, valamint kellemetlen helyzetbe is hozhatjuk a munkatársat, még akkor is, ha nem ez volt a szándékunk.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!