Egyszerre kifinomult és határozott, érzékeny és céltudatos — pont, mint a Carolina Herrera Good Girl illatai, amelyek a legszebb karácsonyi ajándékok is lehetnek.
Karlie Kloss 40 Vogue-címlappal a háta mögött is megőrizte természetességét, közvetlenségét. Üzletasszony, aki a kifutókról egyenesen a digitális jövőbe lépett azzal, hogy lányokat inspiráljon a technológia világában. Háromgyermekes édesanya, aki a Carolina Herrera Good Girl kampányának arcaként a női erő, érzékiség és önazonosság szimbóluma lett. Ma már nemcsak sikeres modell, hanem nők millióit inspirálja arra, hogy túllépjenek a külvilág elvárásain és saját útjukat kövessék. Az ELLE Magyarországnak adott exkluzív interjúban a női szerepek sokszínűségéről, sikerről és önazonosságról mesélt.
A kíváncsiság és a kitartás vitt előre. Mindig is mélyen érdekelt, hogyan működik a világ körülöttünk. Ez a kíváncsiság rengeteg ajtót megnyitott előttem. A modellvilág tele van változással és elutasítással – megtanultam higgadt maradni, pozitívan gondolkodni és kitartóan a hosszú távú célokra koncentrálni.

Hatalmas megtiszteltetés volt. Úgy érzem, a TIME nemcsak a munkámat, hanem azt is értékelte, ahogyan igyekszem a platformomat mások támogatására használni. Számomra az aktivizmus azt jelenti, hogy a hangomat és az energiámat valódi változás szolgálatába állítom. A Kode With Klossy például különösen közel áll hozzám – fiatal lányoknak ad önbizalmat és tudást, hogy alkotóként legyenek jelen a technológia világában.
Az első programozás órámra puszta kíváncsiságból mentem el – meg akartam érteni a világot formáló technológiát. Azonnal beszippantott, és rájöttem, milyen kevés nő van ebben a közegben. A Kode With Klossy azért született, hogy a lányok ne csak fogyasszák, hanem alakítsák is a jövő digitális világát. Mára több mint 11 000-en végezték el a programjainkat.
Igen, nagyon is. Szenvedélyesen hiszek az edukációban és az esélyegyenlőségben - különösen a nők és lányok technológiai területeken való támogatásában. Emellett részt veszek fenntarthatósági kezdeményezésekben is, amelyek bolygónk védelmét szolgálják. Számomra az aktivizmus azt jelenti, hogy a hangunkkal és az erőforrásainkkal valódi változást érünk el.
A legnagyobb kihívás az volt, hogy megtaláljam az egyensúlyt az ambíció és a jelenlét között – hogy mindig fejlődjek, de közben ott legyek a családomnak is. A legnagyobb öröm pedig kétségtelenül az anyaság: a gyermekeim minden eddiginél mélyebb értelmet adtak az életemnek.
Minden nap próbálom megfejteni! (nevet) De azt hiszem, a kulcs egy jó támogató háttér és a tudatos időbeosztás. Igyekszem mindig ott lenni fejben is, ahol éppen vagyok — legyen az fotózás, egy üzleti meeting, vagy a meseolvasás a gyerekeimmel. És emlékeztetem magam, hogy nem kell mindig tökéletesnek lenni - és elnézést kérek mindenkitől, akinek még tartozom egy visszahívással!
A mozgás az én újraindító gombom. Séta a szabadban, a gyerekekkel való biciklizés az iskolába, egy futás, vagy akár egy nyugodt pillanat a parkban teljesen kitisztítja a fejem. Nagyon szeretek olvasni és főzni is — ezek segítenek lelassulni és újra kapcsolódni önmagamhoz.
Ez fokozatosan történt. Sokáig a modellek „üres vászonként” működtek – láttak minket, de hallani nem akartak. A közösségi médián keresztül találtam meg a saját hangomat, és innen nőtt ki minden más: a Kode With Klossy, majd most a Bedford Media is. Ezek a projektek már azt a nőt tükrözik, aki a kifutón túl is vagyok.
Még Mrs. Herrera idejében dolgoztam velük, mielőtt átadta a stafétát Wes Gordonnak. Mindig is csodáltam a márka nőiességét és eleganciáját. A Good Girl születésekor azonnal éreztem, hogy ez egy természetes partnerség lesz – az üzenete tökéletesen összecseng az én értékrendemmel.
Szerintem minden nőben ott rejlik ez a kettősség. Az erő számomra nem keménységet jelent, hanem hitelességet: kiállni az értékeim mellett, még ha nehéz is. A kedvesség és az önbizalom egymást erősítik.
Az első kampány mindig különleges helyet foglal el a szívemben. Meghatározta mindazt, ami azóta következett – az ikonikus tűsarkú, az erő és a kifinomultság üzenete. Az illatok közül a Good Girl Blush Elixir a kedvencem: friss, édes és elegáns, tökéletesen kifejezi a modern nő kettősségét. Az üvege pedig egyszerűen csodás!

Az önbizalmat és az átalakulást. Azt az érzést, amikor emelt fővel, magabiztosan lépsz bele a saját erődbe.
Igen, van egy kisebb gyűjteményem otthon! Ezek igazi műalkotások. A kedvencem a csillogó éjkék változat: időtlen és varázslatos.
A felkészültség és az önazonosság adja az erőmet. Ha tudom, ki vagyok és miben hiszek, akkor megállíthatatlannak érzem magam.
Bízz az ösztöneidben, merj új irányba indulni, tanulni és változni. A legteljesebb utak ritkán egyenesek. Vedd körül magad inspiráló emberekkel, és soha ne feledd: a kedvesség, a kíváncsiság és a hitelesség a legnagyobb erősségeid.
A Good Girl egy kacér, mégis kifinomult illat, melyet Carolina Herrera a modern nő kettősségéről alkotott egyedi látásmódja inspirált. Dacol az elvárásokkal: egyszerre kihívó és csábító, elegáns és modern, szelíd és rejtélyes – de sosem fél önmaga lenni. A Good Girl az elegancia és a titokzatosság egyensúlya, egyszerre magával ragadó és kifinomult: a végtelen vonzerővel bíró femme fatale illata. A limitált kiadású, masnis cipellőkben rejlő eredeti virágos-keleti Good Girl, illetve a púderes Good Girl Blush Eau de Parfum az érzéki árnyalatok világába invitál.
Ha felfedeznéd Carolina Herrera Good Girl illatait, vagy beszereznéd őket néhány kattintással, ITT tudod megtenni.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!