Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

interjú

Egy nő, aki újraírta a divatipar szabályait – exkluzív interjú Karlie Kloss-szal.

2025. november 28.

7 perc olvasás

Támogatott tartalom

Egy nő, aki újraírta a divatipar szabályait – exkluzív interjú Karlie Kloss-szal.
© Carolina Herrera

Egyszerre kifinomult és határozott, érzékeny és céltudatos — pont, mint a Carolina Herrera Good Girl illatai, amelyek a legszebb karácsonyi ajándékok is lehetnek.


Karlie Kloss 40 Vogue-címlappal a háta mögött is megőrizte természetességét, közvetlenségét. Üzletasszony, aki a kifutókról egyenesen a digitális jövőbe lépett azzal, hogy lányokat inspiráljon a technológia világában. Háromgyermekes édesanya, aki a Carolina Herrera Good Girl kampányának arcaként a női erő, érzékiség és önazonosság szimbóluma lett. Ma már nemcsak sikeres modell, hanem nők millióit inspirálja arra, hogy túllépjenek a külvilág elvárásain és saját útjukat kövessék. Az ELLE Magyarországnak adott exkluzív interjúban a női szerepek sokszínűségéről, sikerről és önazonosságról mesélt.

Természetes adottságaidon túl milyen tulajdonságokat tartasz a legfontosabbnak a sikereidben?

A kíváncsiság és a kitartás vitt előre. Mindig is mélyen érdekelt, hogyan működik a világ körülöttünk. Ez a kíváncsiság rengeteg ajtót megnyitott előttem. A modellvilág tele van változással és elutasítással – megtanultam higgadt maradni, pozitívan gondolkodni és kitartóan a hosszú távú célokra koncentrálni.

40 Vogue címlapod és a TIME 100-as listájára való felkerülésed lenyűgöző mérföldkövek. Minek köszönheted ezt az elismerést?

Hatalmas megtiszteltetés volt. Úgy érzem, a TIME nemcsak a munkámat, hanem azt is értékelte, ahogyan igyekszem a platformomat mások támogatására használni. Számomra az aktivizmus azt jelenti, hogy a hangomat és az energiámat valódi változás szolgálatába állítom. A Kode With Klossy például különösen közel áll hozzám – fiatal lányoknak ad önbizalmat és tudást, hogy alkotóként legyenek jelen a technológia világában.

Miért kezdtél el programozni, és miért fontos számodra a lányok technológiai oktatása?

Az első programozás órámra puszta kíváncsiságból mentem el – meg akartam érteni a világot formáló technológiát. Azonnal beszippantott, és rájöttem, milyen kevés nő van ebben a közegben. A Kode With Klossy azért született, hogy a lányok ne csak fogyasszák, hanem alakítsák is a jövő digitális világát. Mára több mint 11 000-en végezték el a programjainkat.

Ma is aktívan tevékenykedsz aktivistaként? Ha igen, mely ügyek állnak hozzád a legközelebb?

Igen, nagyon is. Szenvedélyesen hiszek az edukációban és az esélyegyenlőségben - különösen a nők és lányok technológiai területeken való támogatásában. Emellett részt veszek fenntarthatósági kezdeményezésekben is, amelyek bolygónk védelmét szolgálják. Számomra az aktivizmus azt jelenti, hogy a hangunkkal és az erőforrásainkkal valódi változást érünk el.

Mi jelentette számodra a legnagyobb kihívást, és mi adott a legtöbb örömet?

A legnagyobb kihívás az volt, hogy megtaláljam az egyensúlyt az ambíció és a jelenlét között – hogy mindig fejlődjek, de közben ott legyek a családomnak is. A legnagyobb öröm pedig kétségtelenül az anyaság: a gyermekeim minden eddiginél mélyebb értelmet adtak az életemnek.

A karrieredet rangos díjak övezik; a legnevesebb luxusmárkákkal dolgoztál, sikeres televíziós produkciókban szerepeltél, és közben egy erős üzleti portfóliót is felépítettél — mindezt három kisgyermek édesanyjaként. Hogyan tudsz ennyi különböző szerepben is kiválóan teljesíteni? Mi a titkod?

Minden nap próbálom megfejteni! (nevet) De azt hiszem, a kulcs egy jó támogató háttér és a tudatos időbeosztás. Igyekszem mindig ott lenni fejben is, ahol éppen vagyok — legyen az fotózás, egy üzleti meeting, vagy a meseolvasás a gyerekeimmel. És emlékeztetem magam, hogy nem kell mindig tökéletesnek lenni - és elnézést kérek mindenkitől, akinek még tartozom egy visszahívással!

Mivel töltődsz?

A mozgás az én újraindító gombom. Séta a szabadban, a gyerekekkel való biciklizés az iskolába, egy futás, vagy akár egy nyugodt pillanat a parkban teljesen kitisztítja a fejem. Nagyon szeretek olvasni és főzni is — ezek segítenek lelassulni és újra kapcsolódni önmagamhoz.

Mikor érezted először, hogy már nem csupán modell, hanem önálló márka is vagy?

Ez fokozatosan történt. Sokáig a modellek „üres vászonként” működtek – láttak minket, de hallani nem akartak. A közösségi médián keresztül találtam meg a saját hangomat, és innen nőtt ki minden más: a Kode With Klossy, majd most a Bedford Media is. Ezek a projektek már azt a nőt tükrözik, aki a kifutón túl is vagyok.

Hogy kezdődött az együttműködésed a Carolina Herrerával?

Még Mrs. Herrera idejében dolgoztam velük, mielőtt átadta a stafétát Wes Gordonnak. Mindig is csodáltam a márka nőiességét és eleganciáját. A Good Girl születésekor azonnal éreztem, hogy ez egy természetes partnerség lesz – az üzenete tökéletesen összecseng az én értékrendemmel.

A Good Girl erő és érzékiség, kedvesség és határozottság kettősségét ünnepli. Te hogyan éled ezt meg?

Szerintem minden nőben ott rejlik ez a kettősség. Az erő számomra nem keménységet jelent, hanem hitelességet: kiállni az értékeim mellett, még ha nehéz is. A kedvesség és az önbizalom egymást erősítik.

Van kedvenc Good kampányod vagy illatod?

Az első kampány mindig különleges helyet foglal el a szívemben. Meghatározta mindazt, ami azóta következett – az ikonikus tűsarkú, az erő és a kifinomultság üzenete. Az illatok közül a Good Girl Blush Elixir a kedvencem: friss, édes és elegáns, tökéletesen kifejezi a modern nő kettősségét. Az üvege pedig egyszerűen csodás!

Mit jelent számodra a tűsarkú szimbóluma?

Az önbizalmat és az átalakulást. Azt az érzést, amikor emelt fővel, magabiztosan lépsz bele a saját erődbe.

A márka minden évben limitált, gyűjtői kiadással jelenik meg az ikonikus tűsarkú alakú üvegből. Te is gyűjtöd ezeket? Van kedvenced?

Igen, van egy kisebb gyűjteményem otthon! Ezek igazi műalkotások. A kedvencem a csillogó éjkék változat: időtlen és varázslatos.

Mi az, amitől igazán magabiztosnak érzed magad?

A felkészültség és az önazonosság adja az erőmet. Ha tudom, ki vagyok és miben hiszek, akkor megállíthatatlannak érzem magam.

Mit üzennél azoknak az Elle olvasóknak, akik még keresik a saját útjukat?

Bízz az ösztöneidben, merj új irányba indulni, tanulni és változni. A legteljesebb utak ritkán egyenesek. Vedd körül magad inspiráló emberekkel, és soha ne feledd: a kedvesség, a kíváncsiság és a hitelesség a legnagyobb erősségeid.

Lépj be Carolina Herrera ünnepi világába a Good Girl Eau de Parfum szemet gyönyörködtető gyűjtői kiadásaival!

A Good Girl egy kacér, mégis kifinomult illat, melyet Carolina Herrera a modern nő kettősségéről alkotott egyedi látásmódja inspirált. Dacol az elvárásokkal: egyszerre kihívó és csábító, elegáns és modern, szelíd és rejtélyes – de sosem fél önmaga lenni. A Good Girl az elegancia és a titokzatosság egyensúlya, egyszerre magával ragadó és kifinomult: a végtelen vonzerővel bíró femme fatale illata. A limitált kiadású, masnis cipellőkben rejlő eredeti virágos-keleti Good Girl, illetve a púderes Good Girl Blush Eau de Parfum az érzéki árnyalatok világába invitál.

Ha felfedeznéd Carolina Herrera Good Girl illatait, vagy beszereznéd őket néhány kattintással,  ITT tudod megtenni.





Neked ajánljuk

A ROVAT LEGNÉPSZERŰBB CIKKEI

Visszajött a...
1

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

2022.07.13. 3 perc olvasás

Visszajött a divatba az egyik legkellemetlenebb hajszín

Kiderült, ho...
2

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

2022.10.13. 1 perc olvasás

Kiderült, hogy nézne ki a Kardashian-család plasztikai műtétek nélkül

3 udvariasna...
3

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

2024.10.10. 2 perc olvasás

3 udvariasnak tűnő szokás, amit a fodrászok nem szeretnek a vendégeikben

3 férfi parf...
4

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

2023.03.05. 2 perc olvasás

3 férfi parfüm, amiből a legtöbbet adják el a világon

A hajszín, a...
5

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

2024.02.24. 3 perc olvasás

A hajszín, ami minden nőt fiatalít a fodrászok szerint

A frizura, a...
6

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

2023.07.08. 3 perc olvasás

A frizura, ami teljesen tönkreteszi a hajat a fodrászok szerint

Kiderült, ho...
7

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

2023.01.21. 3 perc olvasás

Kiderült, hogy mi a világ 3 legtöbbet eladott parfümje

Ezt a 10 par...
8

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

2022.09.23. 3 perc olvasás

Ezt a 10 parfümöt imádják a legjobban a nők a világon

Ezek is érdekelhetnek

Orrformázás...

Orrformázás szike nélkül

2021.04.21. 2 perc olvasás

ORRSZOBRÁSZAT

Így támogath...

Így támogathatod a hormonegyensúlyod

2021.04.21. 3 perc olvasás

Hormonhatás

Lenőtt a kör...

Lenőtt a körmöd? Ezt teheted otthon!

2021.04.21. 4 perc olvasás

HÁZIMANIKŰR

Minden, amit...

Minden, amit a brazil gyantáról tudnod kell

2021.04.17. 1 perc olvasás

A meztelen igazság

Új fókusz az...

Új fókusz az esztétikában: a hangsúlyos állkapocs

2021.04.16. 5 perc olvasás

JOLIE STYLE

A stressz me...

A stressz megárt a szépségednek - sokkoló tények

2021.04.16. 5 perc olvasás

No Stressz

Kék fény: eg...

Kék fény: egy házban az ellenséggel

2021.04.16. 4 perc olvasás

Az elektroszmog az új bőröregítő tényező

Fehér folt a...

Fehér folt a szépségápolásban: az elhanyagolt fülek

2021.04.16. 3 perc olvasás

A füleink is öregszenek!

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves