Közel 30 év elteltével is ugyanolyan bombaformában van Cindy Crawford, mint karrierje csúcsán.
Ki ne emlékezne arra az 1992-ben forgatott ikonikus Pepsi-reklámra, amiben Cindy Crawford egy poros út mentén áll meg terepjárójával, hogy felfrissítse magát egy üdítővel? A Super Bowl döntőjében bemutatott rövidfilm akkoriban nagy port kavart, talán ezért is égett bele a memóriánkba, az elmúlt években pedig a modell kétszer is újraforgatta a legendás jelenetet a márkával.
Közel harminc évvel később a topmodell ismét visszatért egy fotózás erejéig a Halfway House-hoz, hogy újraalkossa az ikonikus reklámot, méghozzá egy nemes ügy érdekében. Cindy és David Yarrow fotós a közös munkával a wisconsini American Family Gyermekkórház számára indított gyűjtést, ahol a modell bátyját is kezelték leukémiával.
A különleges fotó megosztásával eddig több mint 1 millió dollárt sikerült gyűjteniük.
Szinte hihetetlen, de nagyítóval kell keresni a különbséget az 1992-es felvétel és a mostani között: Cindy Crawford ugyanazt a farmersortot, fehér trikót és karika fülbevalót viseli, mint annak idején, és a feltupírozott, hullámos frizura sem maradhatott el.
„Köszi Rihanna, hogy kinyitottad ezt az ajtót" - fedetlen hassal jelent meg a várandós szupermodell
Elon Musk 74 éves édesanyja szerepel a Sports Illustrated címlapján
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!