A Vogue és a Vanity Fair kiadója, a Condé Nast vezette be az új szabályzatot.
A legnagyobb divatmagazinok, köztük a Vogue, a Vanity Fair, a GQ és a Tatler kiadásáért is felelős Condé Nast vállalat új céges szabályzata szerint lapjaik címlapján és cikkeiben csak olyan modellek szerepelhetnek, akik megkapták a koronavírus elleni védőoltást. A kiadó korábban már a munkavállalói számára is előírta a vakcinák beadatását, beleértve a szabadúszókat és minden olyan szolgáltatót is, akik közvetetten részt vesznek a szerkesztőségek munkájában.
„A célunk az, hogy minden erőfeszítést megtegyünk az összes alkalmazottunk, közreműködőnk és tehetségünk egészségének védelme, valamint a fertőzés esélyének minimalizálása érdekében” – nyilatkozta a kiadó szóvivője korábban a WWD portálnak.
A Condé Nast döntése nem példa nélküli, augusztusban az egyik legismertebb amerikai hírcsatorna, a CNN jelentette be, hogy a be nem oltott munkatársakat nem engedik be az irodákba, míg a Wall Street Journal szerkesztőségében csak negatív vírusteszt és maszkviselés mellett lehetnek jelen az oltatlan kollégák.
Forrás: Fashion United
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!