Végre egy márka, amelynek a logója alatt London és New York neve mellett harmadikként Budapest szerepel!
Rose Appiah, az Ashanti nemzetközi kozmetikai márka megálmodója, fiatal kora ellenére nagy utat tett meg az Attila úton újonnan megnyitott szalonjáig. A Ghána Ashanti régiójában született lány egy londoni buszmegállóban ismerte meg magyar férjét. Azóta Budapesten telepedtek le, ahol két gyermeket nevelnek, és itt látott napvilágot 2017-ben a természetes összetevőkre épülő kozmetikai márka is.
- Mit csinált, mielőtt a kozmetikumokkal kezdett foglalkozni?
Rose Appiah: - Számítástechnikából diplomáztam és informatikusként dolgoztam.
- Hogy lett ebből kozmetikai márka?
R.A.- A kisfiam nem szűnő ekcémás jellegű bőrproblémái miatt nagymamámhoz fordultam tanácsért, és a családi receptjei alapján elkészített balzsammal sikerült rendbe hoznom a bőrét – ez lett a Maame Balm, ami aztán elterjedt az ismerőseim közt és mindenhonnan pozitív visszajelzéseket kaptam. Innen már nem volt megállás. A kozmetikumok tiszta, természetes alapanyagait Ghánából szerzem be, a kókuszolajat például a mai napig a 96 éves nagymamám készíti és küldi nekem.
- Miben különböznek ezek a termékek más organikus termékcsaládoktól?
R.A. - Számunkra az a legfontosabb, hogy csak pozitív és hatásos anyagok kerüljenek a bőrödre. Az összetevők mind etikusan termesztett, minősített organikus valódi „skinfood”-ok, élelmiszer minőségű táplálékok a bőr számára, de nagyon fontosnak tartom az illatokat is, az aromaterápiás hatást, így a termékeimhez illóolajokat használok. Másrészt egyik termék sem áll 13-nál több alapanyagból, fontos hogy átláthatóak legyenek.
- Melyik a kedvenc illata?
R.A. - A geránium, ami a Maame Balm illatát adja.
- Kedvenc terméke?
R.A. - A Warrior Queen testápoló, amelyet tényleg bárhová lehet kenni, én az arcomra is használom.
- Megosztaná velünk az arcápolási rutinját?
R.A. - Estére a Maame Balm-ot, reggel a 15 Shades of Pink gránátalmás arckrémet. Hétvégente, amikor kicsit több időm van, lefekvés előtt fölteszem a bőrnyugtató, regeneráló Tansy Mama maszkot, de nemcsak az arcomra, hanem a mindenhová: a nyakamra és dekoltázsomra is és 20 percig hatni hagyom. Utána bekrémezem a bőröm a Maame Balm-mal és így megyek aludni.
- Milyen újdonságok várhatók a közeljövőben?
R.A.- Anyák napi ajándékdobozok és majd nyár elején egy új hajápoló termék papayával. Ennél többet még nem árulhatok el!
- Újonnan nyílt a magyarországi szalon, egy valódi gyöngyszem az Attila úton. Meséljen róla!
R.A.- Nagyon vártam már, hogy megnyílhasson! Mivel a ház műemlék, nem volt egyszerű az engedélyeztetés, átalakítás. Utána jött a covid és minden lelassult, de most végre megnyitott a kozmetikai kezelő helyiségnek és pedikűr állomásoknak is helyt adó márkabolt. A berendezésben visszaköszön Ghána hangulata: a plafont zöld növények, indák borítják, az arany dekorációs elemek a Gold Coast-ot idézik. A falat Sofiya Urbán illusztrátor képei díszítik, amelyeket a művésznő nekem készített.
- Hány országban kaphatóak jelenleg az Ashanti termékek?
R.A.- 7 országban, köztük az Egyesült Államokban, Kaliforniában is.
- Mi a víziója a márkáról 10 év múlva?
R.A.- Az, hogy az egész világot meghódítja! (nevet)
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!