Mutatjuk, melyek a legnépszerűbb parfümök most a piacon.
Vajon felvehetik a versenyt a nagy klasszikusokkal az elmúlt évek feltörekvő illatai? A brit Hey Discount platform átfogó elemzést készített a Google-keresések, TikTok-videók és Instagram-hashtagek alapján arról, hogy 2022-ben melyik parfümök a legnépszerűbbek a nők körében.
Igazi legenda a niche parfümök között a Bacarat, ami a világ tíz legdrágább parfümje között is szerepel. Borsos ára ellenére (vagy éppen amiatt) óriási az érdeklődés iránta: évente mintegy 6 millió keresés érkezik rá a Google-ben, a TikTokon pedig összesen 111 millió megtekintésnél járnak az illatot bemutató videók. Francis Kurkdjian korunk egyik legelismertebb parfümkészítője álmodta meg a Bacaratot, ami azóta meghódította az egész világot.
Az illat, amelyről annak idején Marilyn Monroe úgy nyilatkozott: „Csupán néhány csepp Chanel N°5-t viselek alváshoz.” 1921-es megalkotása óta a Chanel parfümje igazi legenda, több mint 80 összetevőből álló illata immár bő száz éve a nők egyik kedvence. Citromos-virágos, finom púderes jegyekkel.
A párizsi sikk egy üvegbe töltve – így jellemezhetnénk Christian Dior 1947-ben megalkotott illatát, ami mára fogalommá nőtte ki magát a szépségiparban. A rózsa, a bors és a púderes írisz jegyek az elegáns hölgyeket célozta meg, és Miss Dior egyből belopta magát a hollywoodi elit szívébe is.
Intenzív, provokáló és kihívó illat az erős és különleges nőknek, ami a keserű kávébab és a fehér virágok édes aromájának kontrasztjára épül. Érdekesség, hogy a neve miatt a parfümöt több országban, köztük Kínában is betiltották a megjelenése idején.
A keleti illatok rajongói imádni fogják a Guerlain jázminos, íriszes és vaníliás illatát. Az alapító Pierre François Pascal Guerlainnek nem akárki szolgált múzsaként a parfüm megalkotásához: az indiai császár felesége, Mumtaz Mahal adta az inspirációt, akinek az emlékére a Taj Mahal is megépült.
A tiszta nőiesség és az extravagancia megtestesülése ez a virágos illatkompozíció, amiben a jázmin, az orchidea, a rózsa és a frézia is fellelhető, és a pacsuli fogja egybe ezt az illatozó bokrétát.
A kozmetikai ipar egyik óriási forradalmát indította útjára Calvin Klein, amikor 1994-ben először dobták piacra a világ első uniszex parfümjét. A CK One-t úgy kapkodták, mint a cukrot, és azóta is töretlen népszerűségnek örvend a friss, gyümölcsös és szexi illat.
Az alapító Coco Chanel esszenciáját tükrözi a szicíliai grépfrút, a bergamott és a vetiver elegye, melynek évek óta Keira Knightley az arca.
A kampány arca, Evan Rachel Wood annak idején így jellemezte a parfümöt: „A polarizált illat. Szexi, mert dögös rózsaborsot tartalmaz, de egyben visszafogott is.”
Egy újabb Gucci-alkotás, ami Alessandro Michele első parfümje volt a márka égisze alatt. A virágos illat épp olyan izgalmas, mint a kreatívigazgató vezetésével készített kollekciók!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!