Tényleg az Aldi nappali arckrémje lenne a legjobb a piacon?
Az arckrémeknél évtizedek óta egy trend uralkodik, ami az árazás illeti: minél több és jobb minőségű összetevő van egy krémben, annál drágább lesz. A letisztult csomagolás, a jól ismert márkanév pedig további súlyos összegeket tud rápakolni az árra, pedig a hatás nem ezen múlik. Van persze egy-két olyan versenyző a piacon, amelyek a csekély összeg ellenére is csodákat művelnek, így hódít most az Aldi arckrémje a vásárlók körében.
Te hol vásárolod az arckrémeket? Drogériában, esetleg gyógyszertárban vagy parfümériában? Egy biztos, valószínűleg igen kevesen lennének azok a válaszadók, akik az Aldi üzletlánc nevét adnák meg válaszul. Pedig az internetezők körében most ez a sláger, azt állítják, a nagyjából 3000 forintos nappali arckrém kenterbe veri a versenytársakat, és valósággal csodát művel a ráncokkal. A termék egy luxusmárka másolata, annak jelentősen olcsóbb verziója, ám a használói szerint a minősége olyan, mint az eredeti terméké.
Az Aldi Caviar Illumination nevű krémjére eddig nem érkezett panasz, sőt, a piacon kapható legjobb alternatívának tartják, ha valaki szeretne egy olcsó, mégis látványos eredményt adó terméket használni. Vannak, akik szerint ez egyenesen az örök fiatalság elixírje egy tégelybe zárva.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!