Új kutatás született a Z generációval kapcsolatban.
Egy új kutatásból kiderült, hogy a Z generáció tagjai home office-ban naponta majdnem egy órát töltenek úgy, hogy munka helyett a kedvenc tévéműsoruk kapja meg a figyelmet. A TollFreeForwarding.com új adatai szerint ez a halogatással töltött idő évente majdnem két hetet tesz ki, ami körülbelül 8 241 dollárba kerül a munkáltatóknak. A Zoomereket leggyakrabban 1995-től 2009-ig számolják.
A vizsgálat szerint a Z generáció az otthoni munkavégzés során videójátékozik, telefonozik, de akár az is előfordulhat, hogy vásárlással vagy a barátokkal ütik el az időt. Azonban az is kiderült, hogy nem csupán a fiatal munkavállalók lazsálnak munka közben.
Az Y generáció is gyakran elkalandozik home office-ban. Egy év alatt átlagosan több mint négy napot töltenek tévénézéssel, és több mint két napot a gyerekeikkel. Eközben az X generációs alkalmazottak is kitalálnak más programot az íróasztaltól távol a munkanap során, és évente több mint 13 órát szentelnek a háziállataik gondozására és a velük való játékra.
Florencia Comparini, egy 27 éves vezető médiaelemző elmondta, hogy a Z generáció nem lusta, inkább arról van szó, hogy a dolgok megváltoztak a világban:
Az a mód, ahogyan a szüleink dolgoztak, és ahogyan erőfeszítést kellett tenniük a munkába, hogy elérjék azt az életet, amit akartak, ma már nagyon megváltozott. Most már otthon ülhetsz, dolgozhatsz a számítógépen, és dollármilliárdokat kereshetsz.
Korábban olyan kutatások is születtek, amelyek bizonyítják, hogy a 20-as éveikben járó fiatalok nem hívei a 9-től 5-ig tartó munkaidőnek, inkább a rugalmasságot értékelik. Emellett pedig fontosnak tartják a home office lehetőséget, amikor állást keresnek, és azt, hogy olyan vállalatnál dolgozzanak, ahol akár még a digitális nomád életmódot is támogatják.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!