Ne maradj otthon csak azért, mert megbámulják a testedet - kéri a dezodormárka.
Watch Me Move címmel a paralimpia kezdetéhez igazítva mutatta be új reklámfilmjét a Sure dezodormárka (ami a Rexona brit megfelelője) - írja a Kreatív.
A kampány az anyacég Unilever testpozitív erőfeszítéseit viszi tovább, hiszen a kisfilm szereplői olyan emberek, akiknek a testük miatt naponta meg kell küzdeniük a kíváncsiskodó tekintetekkel.
Olyan sportolók és táncosok szerepelnek a reklámban, akik annak ellenére is kimozdulnak, hogy mások közben csendben ítéletet mondanak róluk, írja a szaklap.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!