A pincérek ezeket a dolgokat nem szokták értékelni.
Számos olyan szokásunk lehet az étteremben, amire mi magunk azt gondoljuk, hogy illedelmes, de a pincérek már teljesen más véleményen vannak. Most összeállítottunk egy listát azokról a dolgokról, amelyeket érdemes többször átgondolni a békesség érdekében.
Ez étterem függő is. Vannak olyan helyek, ahol nem jelzi tábla, hogy várjunk a pincér érkezésre, aki megmutatja, hogy hova ülhetünk le. Ha azonban ez egyértelmű, akkor valójában nem túl udvarias dolog a saját kezünkbe venni a dolgot. Éppen ezért erre jobb ügyelni, ha szeretnénk elkerülni a félreértéseket.
A felszolgálók célja, hogy a vendégek élvezzék az általuk nyújtott szolgáltatást. Éppen ezért nem érdemes félni attól, hogy szóljunk, ha valami nincs rendben a rendelésünkkel. Sokkal bosszantóbb számukra, ha csak fél füllel hallják, hogy a vendég nem elégedett. Természetesen a problémákat mindig emberségesen és tisztességesen kell jelezni.
A legtöbb kiszolgáló azt részesíti előnyben, hogy közvetlenül nekik mondják a vendégek a panaszaikat. Nem túl szép dolog, amikor az étteremben semmi jelét nem mutatjuk annak, hogy problémánk volt a szolgáltatással, de az interneten már negatív véleményt írunk. Ha már szükségét érezzük, hogy a rossz tapasztalatainkról beszámoljunk a közösségi médiában, akkor a helyszínen is mondjunk valamit.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!