Quantcast
Webshop
KERESÉS AZ ELLE CIKKEI KÖZÖTT

Írd be a keresett kifejezést (Min. 3 karakter)

DIÉTA

5 tipp, hogyan fogyhatsz mozgás nélkül

2022. augusztus 07.

2 perc olvasás

ELLE
diéta egészség étkezés fogyás táplálkozás fogyás mozgás nélkül
5 tipp, hogyan fogyhatsz mozgás nélkül
© Shutterstock

Szeretnél leadni pár kilót, de a mozgás az ellenséged? Erre az esetre is van pár tippünk. 


Jó lenne leadni pár kilót, de a mozgáshoz nincs túl sok kedved? Valószínűleg nem te vagy az egyetlen, aki ebben a cipőben jár. Természetesen az a leggyorsabb és a legegészségesebb verzió, ha nemcsak a fogyás miatt, de a tested kedvéért naponta mozogsz kicsit, ám ha végtelen az ellenállásod a témában, akkor mutatjuk a kiskapukat. Hogyan lehet sikeres a fogyás mozgás nélkül?

Vízfogyasztás

Nem lehet elég gyakran hangsúlyozni, hogy a vízfogyasztás az eredményes fogyás egyik alapfeltétele, élénkíti az anyagcserét. Ám figyelj arra, hogy tényleg vizet fogyassz. A gyümölcslevek és szénsavas üdítők nem is oltják annyira eredményesen a szomjat és persze a diéta ellenségei is.

Alvás

A testünk alvás közben regenerálódik, hogy ébren teljes erőbedobással működhessünk. Sőt, tanulmányok kimutatták, hogy a rossz alvás és az alváshiány hosszú távon elhízást okozhat, hiszen az éhségérzet ilyenkor fokozódik. Ezért ahhoz, hogy testmozgás nélkül fogyjunk, lehetőleg minden éjjel nyolc órát töltsünk alvással.

Hagy abba a gyors diétákat

Sok diéta gyors fogyást ígér. A legtöbb koncepciónál ez rövid távon működik is, de a kilók ugyanolyan gyorsan visszaszöknek, amint abbahagyod. Ésszerűbb az étrend megváltoztatása, amely hosszú távon is megvalósítható, és amely biztosítja az összes szükséges tápanyagot és vitamint.

Keresd az alternatívákat

Nem kell feltétlenül étrendet váltanod, már az is sok eredményt hozhat, ha egészségesebb alternatívákra váltasz. Például a hagyományos 2.8 vagy 3.5 százalékos helyett zsírszegény verzió, vagy ami még jobb, növényi tej! A tejtermékeknél (tejföl, sajt, stb.) szintén vannak zsírszegény, light verziók. Ha pedig nem tudsz lemondani a laktató étkezésekről, akkor szénhidrátcsökkentett tészták és kenyerek kerüljenek az asztalra.

Fehérje vs. szénhidrát

Legyen többségben a fehérje az étkezéseidben. A főételnél például ne a krumpli tegye ki az adag 75 százalékát. Bőven elég egy-egy apró darab, de legyen túlsúlyban a hús, a sajt, a zöldségek.

Via

Figyelem

Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!

Még nem múltam el 18 éves