Elkészült a divatház legelső tévés reklámja
Arizona Muse, az amerikai származású modell tökéletes franciasággal illik a kisfilm helyszínéül választott Louvre-ba. A reklám története szerint Arizona, karján egy Louis Vuitton táskával besiet a múzeumba, a kötelező turistasétát rövidre zárva elrohan a Mona Lisa előtt, talál egy rejtélyes bőröndöt, amit kinyit a nyakában lógó kulccsal, kiveszi a benne rejlő nem kevésbé rejtélyes borítékot, végül egy hőlégballon segítségével megszökik az őt szemmel tartó férfi elől.
A divatház a kulccsal mint új világokat megnyitó eszköz szimbólumával invitál kalandos utazásra. És mint tudjuk, egy utazás elengedhetetlen kelléke a táska – ha nőkről van szó, lehetőleg minél több színben, stílusban és méretben, ha pedig Louis Vuitton reklámról, akkor a márka védjegyéül szolgáló LV monogramos kivitelezésben.
November közepétől többek között Amerikában, Angliában, Franciaországban és Kínában landolt a képernyőkön a kis egyperces.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!