A Camaïeu nemrég indította útnak legújabb kampányát, mellyel szeretnék elkötelezni magukat a nők elleni erőszak felszámolása mellett. A végeredmény azonban nem azt a fogadtatást kapta, amire számított a vállalat.
A francia márka például 3919 feliratos pólókat készített, hogy népszerűsítse az erőszak áldozatául esett nőknek szóló segélyhívó és tanácsadó számot. Egy másik akció: a webáruházban a modellek monoklit viselnek, az üzenet pedig a következő: 10-ből 1 nő erőszak áldozata. Akár áldozat, akár tanú, hívja a 3919-es telefonszámot.
Avec le 3919, @Camaieu_France vous interpelle contre les violences faites aux femmes pendant votre shopping. pic.twitter.com/CiwBY2AfGY
Nemcsak a vásárlók nagy része, de az olyan egyesületek is, mint a Les Lionnes, ami a reklámokban és a kommunikációban megjelenő erkölcsi, szexista és szexuális erőszak ellen küzd, elítélték a kampányt. Szerintük ez a színpadra állítás fenntartaná a bántalmazott nő kliséjét, mit sem törődve azzal, hogy az erőszak nagy része láthatatlan. Ráadásul a családon belüli erőszak túlélőinek emlékbetöréseket okozhatnak a plakátok, ez pedig a közlemény szerint teljességgel elfogadhatatlan.
Ehelyett célszerűbb lenne rávenni a férfiakat, hogy nézzenek szembe tetteikkel és vállalják érte a felelősséget.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!