Quantcast

MÁRKAHŰSÉG

A Coca Cola high fashion üzletet nyitott Londonban

A Coca Cola high fashion üzletet nyitott Londonban
© facebook.com/American Dry Cleaning Company

El tudnád képzelni, hogy a Coca Cola logóját viseld magadon? Itt a lehetőség, ugyanis mostmár a divatiparba is beitta magát az italmárka. 

A Coca Cola Company Londonban nyitja meg első divatüzletét, amely jelenleg az egyetlen Európában. A londoni Covent Garden-ben épült boltban, a Coca-Cola italmárka saját nevével ellátott üzletében, korlátozott mennyiségben ruházati cikkek is megtalálhatók, és exkluzív tervezői együttműködéssel készült kollekciók is helyet kapnak majd.

Több tervezőt is felkarolt a Coca Cola

Április 28-án indult útjára az amerikai szénsavas üdítőitalokat gyártó cég londoni boltja, ahol az utcai és a munkaruhák széles választékát találhatják meg a rajongók és a vásárlók. Várják a vásárlókat környezetbarát ruhadarabokkal és kiegészítőkkel is, amelyek újrahasznosított kólásüvegekből készülnek. Ezen kívül a Coca-Cola felkért néhány tehetséges, rendkívül ismert tervezőt is, hogy együtt találják ki, milyen irányba haladjon tovább a termékpaletta. 

A tervezők nagy része az Egyesült Királyságban dolgozik, a csapat tagjai többek között a Soho Grit, a Herschel, a BAPE, az Alma de Ace, a Staple és a BE@RBRICK. A cég azt nyilatkozta, hogy a következő hónapokban további tervezőkkel is elindítják az együttműködést.

A környezetvédelmet is hirdetik

Az első exkluzív kollaborációt a népszerű farmermárkával, a Lee-vel közösen tervezték, amelyben a farmerdzsekik és farmernadrágok dominálnak. Bár ez az első Coca-Cola üzlet Európában, a cégnek már vannak hasonló kiskereskedelmi boltjai az Egyesült Államokban, azon belül is Atlantában, Las Vegas-ban és Orlandóban.

„Ez az üzlet lehetőséget ad arra, hogy a Coca-Cola rajongói számára divatos és gyűjthető tárgyak prémium skáláját kínáljuk, és más módon viszonyulhassanak a brandhez, mint az italok révén”

– mondta Michelle Moorehead, a The Coca-Cola Company engedélyezési és kiskereskedelmi alelnöke nyilatkozatában.

Hozzátette, 

„Az újrahasznosított anyagokból készült termékek nagyszerű lehetőséget adnak számunkra, hogy hirdessük a fenntarthatóság üzenetét az embereknek, és magunkkal vigyük őket a hulladékmentes világba vezető utunkra.”

Az új Coca-Cola divatüzletben lesz egy kézműves sarok is, ahol a vásárlók a nevükkel ellátott konzervdobozokat tervezhetnek, és különleges üzenetekkel láthatják azt el.

Via

Mit akarunk most viselni?

Mindenki a Zara tavaszi ruháját akarja, várólista van rá világszerte

Ez a fürdőruha a nyár slágere, minden testalkatra telitalálat

5 tavaszi ruha, ha imádod a Bridgertont