A nyár vége is tartogat még néhány divatújdonságot – mutatjuk is őket!
A divatinfluenszer születésnapjának tiszteletére kérte fel őt egy együttműködésre Marc Jacobs, akivel egy ready-to-wear kapszulakollekciót álmodtak meg közösen. Az egyedi stílusáról ismert internetes híresség gyerekkora ihlette a darabokat, így a késői 90-es évek trendje köszön vissza a pólókon, ruhákon és kiegészítőkön. Ezek között van egy régi klasszikus Marc Jacobs táska felfrissített kiadása is, amelyet annak idején Devon maga is megvásárolt. A mintás pólókon pedig feltűnik a lány kutyája is, ami még személyesebbé teszi a kapszulakollekciót.
A testvérpár, Beste and Merve Manastir 2014-ben alapította meg a Manu Atelier márkát, amelynek zászlóshajója a minőségi bűráruk és kiegészítők lettek. Legutóbb a dán ROTATE divatmárkával együttműködésben készítettek egy minikollekciót, amely három lábbelit tartalmaz: egy térdig érú lakkcsizmát kontrasztos sarokkal, egy dombornyomott krokodilmintás magas sarkút és egy pasztellszínekben pompázó, boka körül megkötős magas sarkú szandált. A kollekció kampányfotózásához Jen Ceballos influenszert kérték fel, a cipők pedig már elérhetőek a ROTATE oldalán.
A kézzel készített és időtálló bőrárukról híres olasz márka legújabb kollekcióját az utcai művészet és annak kreatív lüktetése inspirálta – így a táskákon és cipőkön Walter Chiapponi graffitimintái láthatók. Az utcai firkák lázadó szelleme tökéletes ellenpólusa a márka bőr kiegészítőire jellemző letisztult vonalaknak, a minőségből azonban ezúttal sem engedtek.
A New York-i divatmárkának nem ez az első közös munkája a Birkenstockkal – úgy tűnik, a német és az amerikai kollaboráció nagyon jól működik. Jack McCollough és Lazaro Hernandez, a Proenza Schouler tervezői elmondták, ezúttal egy olyan lábbelit akartak megálmodni, amit szó szerint mindenhol lehet viselni: „Azt szeretnénk, hogy ezekben a szandálokban ne csak vidéken vagy a tengerparton lehessen járni, olyasmit akartunk létrehozni, ami elég fényes és tartós a mindennapi városi élethez.” Az új Birkenstock szandálokat letisztult színek és kontrasztos varrással ellátott lakkbőr jellemzi, a kampány arcának pedig King Princess New York-i zenészt kérték fel.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!