A te főnököd milyen?
Sok esetében a munkavállalók nem a cégeket, hanem a főnökeiket hagyják el. De milyen típusú felettesek azok, akikkel nehéz együtt dolgozni? Most a listánkból kiderül, és kiderülhet, hogy már te is tapasztaltál-e meg hasonlót.
Sajnos vannak olyan főnökök, akik még azt sem engedélyezik az alkalmazottaknak, hogy szemkontaktust létesítsenek velük. Emellett pedig sokszor még a beszélgetés sem történhet meg előzetes egyeztetés nélkül. A díva típusú feletteseknél gyakori az is, hogy késnek a találkozókról és megbeszélésekről. Ez megnehezíti a közös munkát, és rengeteg feszültséget szül.
A menedzser munkájának része, hogy irányítsa a csapatát. Ezt nem tudja megtenni, ha sosincs jelen. Bár fontos, hogy az alkalmazottak önállóan is feltalálják magukat, az úgy mégsem teljesen működőképes, ha a főnökre sosem lehet számítani. Vezetőnek lenni kemény munka, és nem mindenkinek van meg az adottsága vagy a vágya hozzá. Ha valaki vállalja a főnök szerepét, akkor készen kell állnia arra is, hogy egy olyan időbeosztást készítsen, amibe beleférnek a munkavállalók is. Az időgazdálkodás, a szervezés és a türelem mérhetetlenül hasznos készségek minden főnök számára.
Egy igazi vezető soha nem kérne olyasmit az alkalmazottaitól, amit ő maga nem hajlandó megtenni. Egy csapat akkor működhet jól, ha a főnök is elkötelezett, és nem csupán a munkavállalóitól várja ezt el. A példamutatás az egyik legnehezebben elsajátítható készség sokak számára. Ebben segíthet a nyílt, őszinte kommunikáció az alkalmazottakkal. Emellett pedig a visszajelzés kérése is rendkívül fontos.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!