Emma Forest brit írónő ma már kiszabadult teste börtönéből, de szinte egész fiatalsága ráment arra, hogy a mozivásznon látott ideálokhoz hasonlította magát. Túl a bulimián, az öncsonkításon és egy öngyilkossági kísérleten, Colin Farrell összetört szívű szerelme már önutálat nélkül néz tükörbe.
Emma Forest brit írónő ma már kiszabadult teste börtönéből, de szinte egész fiatalsága ráment arra, hogy a mozivásznon látott ideálokhoz hasonlította magát. Túl a bulimián, az öncsonkításon és egy öngyilkossági kísérleten, Colin Farrell összetört szívű szerelme már önutálat nélkül néz tükörbe.
"Nem sokkal szakításunk után az egyik exem elvitt Alexander McQueenhez, és az üzletbe belépve vidáman odaszólt az eladónak: „Helló, van valamije, ami képes megbirkózni ezekkel a cicikkel?” Ezekre a szavakra megmerevedtem. Valójában azért akart venni nekem egy ruhát, hogy megünnepeljük a sikerünket: eladtuk az egyik közös forgatókönyvünket, amiben ő rendezőként, én íróként működtem közre. Az eladó eközben egy testhezálló, mélyen dekoltált piros miniruhával tért vissza. „Van feketében is” – ajánlotta. Megörültem. „Igen, inkább azt valasztanám”. „Nem! – mondta erre az exem. – A piros sokkal inkább te vagy.” Akkorra már elfogadtam: ha rendezővel jár az ember, biztos, hogy dirigálni fog. Ahogy kiléptem a próbafülkéből, összecsapta a kezét. „Ez az, tökéletes.” Igazán vonzó – vagy inkább lehangoló? –, ha az bókol nekünk, aki már nem kíván minket. Az exem ekkor éppen őrülten szerelmes volt az új barátnőjébe. És ha már szóba került: „Neki is kellene vennünk egy ruhát – tette hozzá gyorsan –, különben nem mondhatom meg neki, hogy neked is vettem egyet.” Az utca túloldalán a Chloé üzlete úgy tündökölt, mint az angyalok éneke. Szellős tér, tele barackszínnel, pasztell kékkel, selyemmel és fodrokkal. Két bolt az utca két ellentétes oldalán, amelyek tökéletesen hangsúlyozzák a szent és a profán közti különbséget. „A barátnőd is hasonló testalkatú?” – kérdezte az eladó, rám mutatva. „Vékonyabb – válaszolja ő. – Sokkal kifinomultabb.” Amióta fiatal koromban elkezdtem megszállottan filmeket nézni, tudom, hogy hol a helyem. Marilyn Monroe és Liz Taylor a rosszlányok, Audrey Hepburn és Grace Kelly a jók; Raquel Welch rossz, Mia Farrow jó; J.Lo rossz, Gwyneth jó. A tavaly bemutatott Last Night című filmben Eva Mendes az, aki megkísérti a Keira Knightley által játszott jókislányt. Annak ellenére, hogy Truman Capote Monroe-t szerette volna az Álom luxuskivitelben főszerepére, végül Hepburnt választották, mert így leplezték azt a tényt, hogy a történet egy call girlről szól. Ha Marilynt választották volna, az emberek egyből rájönnek." Hogy az írónő milyen megpróbáltatásokon ment keresztül, amíg sikerült a saját testével megbirkóznia, arról az Elle magazin decemberi számában olvashatunk bővebben.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!