Quantcast

Mellrák

A mellek önvizsgálatára buzdít a Szexoktatás stábja

A mellek önvizsgálatára buzdít a Szexoktatás stábja
© Sex Education

Újabb hasznos tanácsok, egyenesen a Moordale Gimnáziumból.

Október globálisan a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek alkalmából idén a Netflix sikersorozatának stábja is összehozott egy figyelemfelkeltő kampányt. A „Toilet, Teeth, Tits” szlogenre épülő kezdeményezés célja, hogy az önvizsgálatot a mindennapi rutin részévé tegye a fiatalok körében is – hiszen az idejekorán felfedezett elváltozások nagyon jó eséllyel gyógyíthatóak.

A rövidfilmben a Moordale Gimnázium osztálytermébe csöppenünk, ahol néhány jól ismert diák, Aimee, Vivienne, Ruby, Olivia, Anwar és Rahim egy idejétmúlt felvilágosító videót néznek a mellrák megelőzéséről. Végül Rahim az, aki nagynénje példájára előáll a „Toilet, Teeth, Tits” szlogennel, utalva arra, hogy a reggeli készülődés során a mosdóhasználat és a fogmosás után sort kell keríteni a mellek átvizsgálására is.

Különleges póló, fontos üzenettel

A figyelemfelhívó kampányhoz idén a Stella McCartney csapata is csatlakozott, akik egy limitált szériás pólót dobtak piacra a 3T-s szlogennel. A halványkék, organikus pamutból készült pólók különlegessége, hogy hőreaktív festékkel készülnek, így érintésre egy rózsaszín tenyérlenyomat rajzolódik ki az elejükön, emlékeztetve viselőjüket az önellenőrzés fontosságára. A cég ráadásul minden eladott póló után egy Louise Listening masztektómia után viselhető melltartót adományoz a melleltávolító műtéten átesetteket segítő alapítványnak.

„A mellrák egy szörnyű betegség, amely annyi fájdalmat okozott a nőknek és családoknak szerte a világon, köztük az én családomnak is. Büszke vagyok arra, hogy egy olyan globális szolgáltatással, mint a Netflix és a Sex Education csodálatos tehetségeivel együttműködhetek, hogy a 2021-es mellrákfelvilágosító kampányunk mindenhol elérje az embereket. Nagyobb szükségünk van a könnyedségre, mint valaha, és mindig is hittem abban, hogy a humort a divatba is át kell vinni. Most eszközként használhatjuk arra, hogy emlékeztessük a különböző korú embereket, hogy ellenőrizzék a melleiket” – mondta el a kampány kapcsán a tervező, Stella McCartney.

Forrás: Fashion United