Brad Pitt lett a De’Longhi új nagykövete, ami megrengetheti George Clooney uralmát a kávé Olümposzában – írja a spanyol Elle. Vajon végül ki nyeri el a trónt?
Tudtad, hogy Hollywood két legkívánatosabb férfijának közös nevezője szorosan összefügg kedvenc reggeli időtöltésünkkel? George Clooneyra és Brad Pittre karrierjük, tagadhatatlan vonzerejük, valamint most már a koffein világához való hozzájárulásuk miatt is örökké emlékezni fogunk. Sőt, vannak olyan tinédzserek, akik csak úgy gondolnak George Clooneyra mint „a pasira, aki kávét reklámoz”. Jaj!
Nemrég Brad Pitt lett a De’Longhi új arca. A színész, aki Yamaha, Ducati és Harley-Davidson motorbiciklikkel jár, most csatlakozik a legkeresettebb kávétermelők klubjához. Eddig George Clooney késztetett minket a reggeli kávéról való fantáziálásra, most azonban útkereszteződéshez érkeztünk.
Miközben a Starbucksnál is nehezen tudunk dűlőre jutni, hogy milyen kávét rendeljünk, hogyan fogunk majd arról dönteni, hogy Brad Pitt vagy George Clooney csapatát erősítsük-e? Míg sok híresség az alkoholos italokhoz vonzódik, sőt, néhányan saját italt is piacra dobnak, vajon a legrangosabbakkal miért a kávét reklámoznak a cégek?
Amikor George Clooney a 2000-es évek elején kávét kezdett hirdetni, sokan úgy gondolták, a neve forog kockán, de az igazság az, hogy abban az időben minden híresség végzett valamilyen mozin kívüli promóciós tevékenységet. Így ez a szerződés nem ásta alá a tekintélyét, és onnantól kezdve máig egyre több sztár lesz kávéarc. Sőt, Catherine Zeta-Jones éppen most dobja piacra a Casa Zeta-Jones Coffee-t, a márka neve pedig nem is tehetné egyértelműbbé, hogy hollywoodi hírességnek lenni, és egyben csatlakozni a kávé világához, nem vált ki rosszallást a filmek Mekkájában sem.
Clooney új színészek és színésznők számára is utat nyitott, és most Brad Pitt a következő a sorban. Nem első alkalommal fordul elő, hogy a színész kapcsolatba kerül a kávé univerzumával, mert a „Deadpool 2”-ben van egy nagyon rövid szövege, amiről Ryan Reynolds állítja, hogy kávéval fizettek neki. „Azt mondta, csak egy kávét szeretnék, én pedig kénytelen voltam megkérdezni, hogy egy kávé franchise-ra vagy csak egy csésze kávéra gondol-e. Kiderült, hogy csak egy csésze kávéra, és valójában így közölte velünk, hogy ingyen vállalja” – magyarázta Reynolds.
És ha ez nem lenne elég, a Harcosok klubja gyakorlatilag minden jelenetében megjelenik egy Starbucks-pohár a háttérben. David Fincher ezzel is hangsúlyozni kívánta a film visszatérő gondolatát, hogy a kommercializmus szinte mindenhol jelen van a világban, és hogy Los Angelesben lehetetlen jó kávét találni.
Talán egyesek számára gyerekesnek tűnhet az alapján kávéfőzőt választani, hogy ki reklámozza, de a márkák kétségtelenül tudják, hogy sok esetben mégis így teszünk. George Clooney eleganciát és kifinomultságot sugároz, valamint mindig olyan öltönyökben jelenik meg, amelyek „egy USA-beli Arturo Fernándezre” (aki örökké 30 éves nőkkel volt látható) emlékeztetnek.
Ez most összehasonlítható lesz a De’Longhi által alkotott képpel. Az, hogy Brad Pitt motorosként bukkan fel, aki motorral beutazza Los Angeles partjait, azt üzeni: a kávét kalandoroknak, lázadóknak szánják. Ne hagyjuk ki a kampányt, amit Damien Chazelle, a Kaliforniai álom rendezője rendezett.
Az évek óta tartó pletykák után, melyek szerint Pitt és Clooney neheztelnek egymásra, a kávé most ismét kapocsként szolgálhat közöttük, bár természetesen az aktuális kérdés az, ki melyik márkát választja.
Míg Spanyolországban például a Kaiku olyan humoristákkal társul mint Victoria Martín és Carolina Iglesias, Olaszországban a Nespresso Chiara Ferragnit kereste meg, hogy közelebb kerüljenek a legfiatalabbakhoz.
A „felnőtt” kávé azonban George Clooney és Brad Pitt személyében találta meg a legjobb nagyköveteit.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!