Irány a világhírnév a DHL és az IMG Fashion támogatásával
A tervezők a világ bármely pontjáról jelentkezhentek és kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni. A jelentkezők közül szakértőkből álló regionális bizottság választja majd ki azt a négy tervezőt, akik valóra válthatják álmaikat kollekciójuk bemutatásával az egyes divatheteken.
A négy Fashion Week rendezvényen a nyerteseket két szezonon át támogatja majd a DHL. A programon keresztül a tervezőknek megjelenést és részvételt biztosítanak a divatbemutatókon, illetve a kollekció összeállításához szükséges összes logisztikai költséget is állják, így például a nemzetközi csomagküldést, valamint a tervezéshez szükséges eszközök szállítását is biztosítják. A szállítás magában foglalja a teljes kollekció eljuttatását a külföldi kifutókon való bemutatókra.
Az IMG Fashion február 17-től április 2-ig várja a pályázatokat a www.DHLExported.com weboldalon keresztül. A nyerteseket áprilisban választják ki a pályázók közül, az eredményt pedig májusban hirdetik ki exkluzív sajtóesemények keretében New Yorkban, Londonban, Milánóban és Tokióban.
„A DHL Express nem csupán globális szinten, hanem Magyarországon is elkötelezett támogatója a divatiparnak. Vállalatunk nemzetközi szakértelme és tapasztalata lehetővé teszi, hogy megbízható logisztikai szolgáltatásaink révén a hazai tervezők valódi előnyt kovácsolhassanak a nemzetközi piacokon is. A DHL Exported programon keresztül a magyar tervezőknek lehetősége nyílik, hogy kollekcióikat a világ leghíresebb kifutóin mutathassák be.” – mondta el John Lucas, a DHL Express Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A DHL világszerte régóta partnere a divatheteknek és tevékenységével folyamatosan támogatta a divatipar fejlődését. A DHL Exported abban különbözik a többi hasonló kezdeményezéstől, hogy az egyes országokban már ismert tervezőknek nyújt segítséget a nemzetközi siker elérésében. Ugyan sok sikeres program támogatja a feltörekvő tehetségeket és tervezőket helyi szinten, ez a felhívás kifejezetten globális szemléletű” – tette hozzá Jarrad Clark, az IMG Fashion Events and Properties alelnöke és globális kreatív igazgatója.
A tervezők támogatása és népszerűsítése érdekében a DHL Express és az IMG Fashion online felületet is biztosít a nyerteseknek, melyen keresztül értékesíthetik és kiszállíthatják kreációikat a világ bármely pontjára, illetve standokkal is segítik a tervezőket, lehetővé téve a látogatóknak, hogy megtekinthessék a kollekciót és megrendelhessék az egyes darabokat. A DHL és az IMG Fashion a divathét állomásain fórumokat is szervez a divatipar világméretű növekedésével, fejlődésével kapcsolatos legújabb témákról, valamint az e-kereskedelem hatásairól. A panelbeszélgetéseken a szakértők és tervezők mellett részt vesznek beszerzők és a média képviselői is.
A jelentkezés és a program részletei, valamint bővebb információ a szakmai zsűriről a DHLExported.com weboldalon található. A DHL Exported támogatói az IMG Fashion, a Brit Divat Tanács, az Olasz Divattervezői Kamara és a Japan Fashion Week.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!