A luxus ékszermárka arca lett a férjével, Jay-Z-vel együtt.
Hangulatos, de mindösszesen 6 másodperces videóval indul a Tiffany & Co. legújabb kampánya, amelynek Beyoncé és Jay-Z a főszereplője. A férfi szmokingban fotózza az estélyiben zongorázó feleségét - egyelőre ennyit látni az együttműködésből.
The Carters for Tiffany & Co. #AboutLove #TiffanyAndCo
— Tiffany & Co. (@TiffanyAndCo) August 23, 2021
-
© Estate of Jean-Michel Basquiat. Licensed by Artestar, New York pic.twitter.com/bTGZUts4DU
A kampány érdekessége ugyanakkor az a 120 karátos sárgagyémánt nyaklánc, amit az énekesnő visel. Ez ugyanis előtte mindössze három ember nyakában volt: először Audrey Hepburn, majd Lady Gaga viselhette.
Biztosan lesz folytatása a világhírű házaspár és a nem kevésbé neves ékszerház együttműködésének.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!