Quantcast

Közös ügy

Segítsd te is a mellrákkutatást októberben!

Segítsd te is a mellrákkutatást októberben!
© Jon Vallejo/Getty Images

Vásárlásoddal most hozzájárulhatsz a mellrák legyőzéséhez. De addig se felejtsd el a havi önvizsgálatot és ha már elmúltál 40, a mammográfiát!

Az Estée Lauder Companies idén ünnepli fennállásának 75. évfordulóját. A vállalatcsoport számára mindig fontos volt a társadalmi szerepvállalás, mellrák elleni kampánya 1992 óta mozgósítja vásárlóit, elszánt munkatársait, támogatja elhivatott partnereit és egyéb szervezetek munkáját, hogy segítsék a mellrákkal küzdők közösségét. A rózsaszín szalaggal fémjelzett kampány a cég legnagyobb társadalmi hatással rendelkező programja, céljuk az emberek figyelmének felhívása, a kutatások támogatása és a rendszeres szűrés fontosságának kihangsúlyozása. 

A leggyakrabban diagnosztizált rákos megbetegedés

Küldetésük a mellrák legyőzése érdekében sürgetőbb, mint valaha, mivel ez már világszerte a leggyakrabban diagnosztizált rákos megbetegedés – 2020-ban meghaladta a tüdőrákos megbetegedéseket – körülbelül 2.3 millió új esettel a WHO statisztikája alapján. Ez a kijózanító szám megerősíti a kampány missziójának fontosságát. Az Estée Lauder Companies vezető szerepet játszik a mellrák elleni mozgalomban, amióta Evelyn H. Lauder életre hívta az azóta nemzetközi jelképpé vált Pink Ribbon-t (rózsaszín szalag), és 1992-ben elindította a cég mellrák elleni kampányát. Jelentős munkásságuknak köszönhetően a mellrák halálozási aránya az Egyesült Államokban 41 százalékkal csökkent a nők körében 1989 óta, hála a korai felismerésnek és a modern kezelésnek, azonban még messze a végső cél, a mellrák legyőzése. A kampány fő partnere a Breast Cancer Research Foundation® (BRCF), melyet Evelyn H. Lauder alapított 1993-ban, a legígéretesebb kutatások támogatása érdekében a mellrák legyőzéséért.
Az alapítvány az Egyesült Államok legmagasabban értékelt nonprofit, mellrákkal kapcsolatos kutatásokkal foglalkozó szervezete. Támogatásaik az emlőrák kutatásának teljes körét érintik – egészen az egészséges sejtek megbetegedésének alapvető biológiájától, új diagnosztikai tesztek és
kezelési módok fejlesztésén át, a páciensek életminőségének a javításáig mind a kezelés alatt és után. 

Eredmények számokban

Az alapítvány több mint 99 millió dollárt gyűjtött világszerte az életmentő kutatások, a tájékoztatás és az orvosi ellátás támogatására, vásárlóink, munkatársaink és együttműködő partnereink segítségével. A vállalat 321 egészségügyi kutatás számára nyújtott támogatást világszerte. Kampányuk 2020 és 2021 között a Kanadában, Kínában, Franciaországban, Olaszországban, Ruandában, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban tevékenykedő BCRF kutatóit támogatja.

Különös hangsúlyt fektetnek a különböző országok közötti egyenlőtlenségek csökkentésére, hogy biztosítva legyen a megfelelő minőségű ellátás a fejlődő országok számára is. Ennek részeként kiemelt figyelmet fordítanak olyan kutatások támogatására, amelyek hátrányos helyzetű közösségek
számára teszik elérhetővé a kezelést, csökkentve a várakozást. Körülbelül 180 millió rózsaszín szalagot osztottak szét világszerte márkaüzleteinkben.
Munkatársaikat világszerte mozgósították, annak érdekében, hogy a legszélesebb körben pozitív hatással legyenek a közösségekre, és támogassanak több mint 60 szervezetet.

Magyarországon az Estée Lauder szaküzleteiben októberben kapható a mellrák ellenes kampány támogatására limitált kiadású Advanced Night Repair szérum, egy limitált „Pink Ribbon Self Care” szett, illetve rózsaszín kitűző. Az alábbi termékek értékesítéséből befolyt összeggel a vállalat a Primavera Alapítványt támogatja.

Pink Ribbon Self Care szett 

Ajánlott fogyasztói ár: 24 500 Ft

Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 50 ml

(limitált kiadás ajándék tartóval)


Ajánlott fogyasztói ár: 37 100 Ft

Pink Ribbon kitűző


Ajánlott fogyasztói ár: 5000 Ft

Pink Ribbon karkötő 

A karkötőt Dukas, görög divattervező tervezte kifejezetten az Estée Lauder Pink Ribbon kampány számára. A tervező Evelyn H. Lauder kérésére készítette el az első karkötőt 2005-ben és azóta évről évre újraálmodja, ezzel segítve a jótékony célra fordított bevétel növelését.

Ajánlott fogyasztói ár: 4500 Ft