Fotóbankot hoztak létre, amiben megmutatják a valódi szépség erejét
A média által közvetített képek elképesztő módon befolyásolják az emberek szépségről alkotott elképzeléseti. Az erősen limitált európai szépségideálnak azonban a világ összes nője közül csak nagyon kevesen felelnek meg, amitől a többség pedig frusztrálódik.
A Dove új reklámjában azonban megdőlnek a szépségről alkotott ideák. A szépségmárka legújabb kampányában lélegzetelállítóan szép képek készültek nem modellekről, hanem igazi, hús-vér nőkről. Így néz ki a valódi reprezentáció és az inkluzivitás. A Dove a Getty Images és a GirlGaze szervezettel közösen létrehozott egy stock fotó 'bankot', ahol több, mint 5000 fotót tárolnak, melyek nagyrészét nők készítettek - nőkről. A Dove közvéleménykutatása szerint a nők 70%-a még nem érzi, hogy valóban képviselnék őket a médiában, főleg, hogy a (stock) fotósok 90%-a férfi.
Lapozd végig a képeket, és fedezd fel az igazi szépséget bennük!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!