Jane Fonda évtizedeket letagadhatna a korából.
A Golden Goose egy új, merész kampányt indított útjára, melyben leghíresebb cipőjüket, a Super-Star-t állítják a középpontba. A tökéletes modellt is megtalálták a feladatra, aki nem más mint a legendás Oscar-díjas színésznő és aktivista, Jane Fonda. A világsztár nagyszerűen megtestesíti a Super-Star esszenciáját: elszánt, mindenre képes és időtlen. Görgesd végig a galériánkat a legjobb fotókért!
Az 1 perc 6 másodperces felvétel lendületes utazásra invitálja az embereket, és arra biztatja őket, hogy ne féljenek kockáztatni, és merjenek beszélni az álmaikról. Ehhez pedig hozzátartozik az, hogy a Super-Star cipő maga is a megújulás példája. A kampány egyébként a Born to Be a Super-Star nevet kapta.
A lábbelit 2007-ben tervezték, és az akkoriban egyedülálló csillagmotívummal vált hihetetlenül ikonikussá. Azt pedig tudod, hogy mi inspirálta? A bohém hangulatáról híres Venice Beach! Bizony az ott bandázó helyi gördeszkások stílusa és kopottas cipőik ötvöződtek a tervezés során. Az eredmény egy letisztult, könnyed elegancia lett.
Jane Fonda mellett még Keegan Palmer, az olasz paralimpikon, valamint az amerikai étteremtulajdonos és vállalkozó Joe Bastianich is részt vesz a kampányban. A divatstylist, Cristina Ehrlich szintén fontos szerepet vállalt. Ők mind-mind saját történetüket hozzák a népszerűsítéshez, bemutatva a Super-Star cipő univerzális vonzerejét. A márka egyébként hamarosan hamarosan a 25. évfordulóját ünnepli, és ez az oka annak, hogy sok-sok újdonsággal és meglepetéssel rukkolnak elő.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!