"Így támogatjuk a jövő generációját"
A Citi – első pénzügyi szolgáltatóként a világon – tavaly tette közé annak a felmérésnek az eredményét, amely összehasonlította a női és férfi munkavállalói bérezését. Az átláthatóság növelése ebben a kritikus témában ugyanis a legjobb módja annak, hogy elszámoltathatóak le-
gyünk saját magunk felé is. Az idei évben az átvilágítást kiterjesztettük valamennyi országra, ahol jelen vagyunk, és ez alapján elkezdtük a fizetések kiigazítását az érintetteknél. Célunk az is, hogy növeljük a női vezetők számát, hiszen bár jelenleg a kollégáink fele nő, a vezetői pozíciókban csak 37% az arányuk, amit legalább 40%-ra növelnénk. Nemrég pedig elindult a női és férfi munkavállalók egyenlő bérezésével és a női vezetők számával foglalkozó kampányunk is. Ebben azt mutatjuk meg, hogy mi a gyerekek reakciója arra, amikor először hallanak például arról, hogy egy nő kevesebb fizetést kap ugyanazért a munkáért, mint egy férfi.
A Citi élen jár az olyan munkakörnyezet megteremtésében is, aminek köszönhetően mind több nő vállal munkát nálunk IT területen. Idén is csatlakoztunk a Nők a Tudományban Egyesület kezdeményezéséhez, és láttunk vendégül olyan iskolás lányokat, akiknek bemutattuk a Citi budapesti szolgáltató központját, arra inspirálva őket, hogy technikai, műszaki területtel kapcsolatos szakmában gondolkozzanak. Bízunk benne, hogy a Közös Ügy kampánynak köszönhetően széles körű társadalmi párbeszéd indul meg a nemek közötti egyenlő fizetésekről, ami segíti az előrelépést, és így támogatjuk a jövő generációját is.”
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!