A DOVE célja, hogy minél több fiatalnak tudjanak segíteni a pozitív testkép kialakításában.
A tökéletesre photoshopolt képek korában a fiatal lányoknak nagyon nehéz, hogy elfogadják és szeressék saját magukat, úgy, ahogy vannak. A szépségről alkotott képük egyre inkább eltorzul, önbizalmuk egyre alacsonyabb lesz, különösen akkor, ha mintának a számítógép segítségével előállított formát tekintik.
Ezen a helyzeten próbál segíteni a DOVE legújabb kampányában, amihez a Grammy-díjas énekesnő, Lizzo is csatlakozott. A cég arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy a közösségi média lehetne pozitívabb és bátorítóbb hely a fiatalok számára. A DOVE ehhez egy olyan edukációs programot készített szakértők segítségével, ami segíti a szülők és tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. Ezek az anyagok bárki számára ingyenesen letölthetők ITT.
A kampányhoz egy reklámfilm is készült, amit az Oglivy készített a szépségmárka megbízásából. A kisfilmben látható kislány különböző érzelmi és fizikai változásokon megy keresztül, hogy elkészülhessen róla a tökéletes szelfi.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!