Sok sztárral ellentétben Courteney Cox nem a szépségpiacon hódít. Ehelyett január végén bemutatta otthoni használatra szánt termékcsaládját. Sikkes és dekoratív termékek, természetesen!
Mi a közös Courteney Coxban és Monica Gellerben? Tavaly áprilisban a színésznő az Instagramon bevallotta, hogy ő is olyan mániákus, mint a Jóbarátok című sorozatban játszott karaktere. Ugyanúgy szeret takarítani, rendet rakni és rendszerezni, mint a 90-es évek legendás sorozatában játszott szerepében. Így logikus, hogy az 57 éves sztár saját márkát indított, amelynek középpontjában... háztartási termékek állnak! Egyúttal leáldozott a klasszikus, ecetes vagy nem létező szagú tisztítószereknek.
A Homecourt január 26-i bevezetésekor elsőként három termék került forgalomba: szappan, mosogatószer és egy több felületen is alkalmazható tisztítószer. A termékek szögletes, palackzöld műanyag tartályokban kerülnek forgalomba. Míg a csomagolás egyszerű, mégis kifinomult, a különlegesség az illat. "A design és az otthonom megszállottja vagyok. Azt akartam, hogy olyan illata legyen, amit én is szívesen viselnék" - mondta Cox a Beauty Inc magazinnak. Az illatokat a svájci Givaudan parfümgyár és a Robertet találta ki és alkotta meg: rózsa, menta és ciprus, neroli, valamint a Cece, Courteney Cox jellegzetes illata, amely cédrusfa, kardamom, fehér bőr és fahéj keveréke. Nem csoda, hogy 24 órán belül elfogytak ezek a háztartási termékek.
A csodás illatokon túl a termékek használat közben óvják a bőrünket is. A mosogatószer glicerint tartalmaz, amely hidratál, míg a szappanban lévő argánolaj és hibiszkuszvirág-kivonat táplál. Márciusban a Homecourt egy új illatot és egy gyertyát mutat majd be.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!