A karácsonyi reklámok egyre különlegesebbek, idén igazán megható kisfilmekkel készültek a márkák.
Itt az ünnepi időszak, így a márkák egymás után jelentetik meg a szívszorító vagy éppen vicces karácsonyi reklámokat. Idén sok különleges videó készült, mutatjuk a legjobbakat.
Évet óta szinte versenyeznek egymással a különféle áruházak, cégek, hogy melyikük tudja a legkreatívabb, meghatóbb karácsonyi reklámot elkészíteni. A képzeletbeli dobogó legfelső fokára évek óta a John Lewis állhat fel, hiszen az áruház mindig olyan aktuális, sokakat érintő témákat dolgoz fel, ami megérinti az embereket. Ám idén akadtak komoly vetélytársai.
Az Asda idén túlszárnyalta önmagát, és elkészítette az egyik legkreatívabb reklámot. A videóban visszatér Buddy, a Mi a manó? főszereplője, akit a 2003-as filmben Will Farrell alakít. A történet szerint Buddy éppen próbanapon van az áruházban, ám a dolgot nem épp úgy alakulnak, ahogyan azt a dolgozók szeretnék. Kétségtelen, hogy vicces lett.
Az Aldi karácsonyi reklámja zöldségekkel alkotta újra a Reszkessetek betörők ikonikus pillanatait. A videóban feltűnik a reptér, és Kevin, a répa, aki véletlenül egyedül maradt. Kevin végül megvédi a házat, és elbánik a betörőkkel, épp ahogyan a filmben.
A Disney The Gift című karácsonyi reklámja egy családot mutat be, akik készülnek a karácsonyra, miközben az anyuka várandós. Ám az új családtagnak nem örült feltétlenül mindenki. Végül a család legkisebb tagja mindenkinek meglágyítja a szívét, és láthatjuk, ahogyan kibontakozik az elszakíthatatlan kötelék a testvérek között.
A McDonald’s The List videója egy kisfiúról szól, aki heteken keresztül készíti a karácsonyi listáját. Végül egy szerencsétlen véletlennek miatt kikapja a kezéből a szél, és csupán egyetlen oldalt tud belőle megtartani. Ekkor döbben rá a karácsony valódi értelmére.
A Boots karácsonyi reklámja egy nőről szól, aki talál egy különleges szemüveget. A kiegészítőnek köszönhetően teljesen másképp látja a világot, minden színes, vidám és szórakoztató. Ezzel együtt készíti el a karácsonyi listáját, és sikerült örömet szereznie mindenkinek.
A Telekom idei reklámja igazán megható lett. Gittáról, a buszsofőrről szól, akinek mindenkihez van pár jó szava. Ám karácsony előtt megtudja, hogy a fia nem tudja vele tölteni a karácsonyt. A reklám végén az egyik utasa pár kedves szóval jobb kedvre deríti. A Telekom inspirálni szeretné az embereket, hogy törődjenek egymással, a reklámot Kis Hajni rendezte.
Természetesen a John Lewis reklámja sem maradhat ki a listából. Idén az odafigyelés került a középpontba, és az állami gondozásban élő gyerekekre szeretnék vele felhívni a figyelmet. Könnyfakasztó lett, az biztos.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!