A John Lewis karácsonyi reklámja most nagyon megható lett!
A John Lewis karácsonyi reklámja minden évben különleges. Az áruházlánc a pár perces kisfilmmel szeretné felhívni a figyelmet egy olyan problémára, ami ritkán kerül fókuszba.
Az áruházlánc kisfilmje minden évben fontos üzenetet tartalmaz, idén a nevelőotthonban élő gyerekekre szeretnék felhívni a figyelmet. A reklám a The Beginner, vagyis a Kezdő címet kapta. Egy férfiről szól, aki karácsony előtt szeretne megtanulni gördeszkázni. Mindent megtesz érte, rengeteg oktatóvideót néz, illetve még a sérülések ellenére sem adja fel.
A reklám végére kiderül, hogy a férfi és a felsége mostantól egy Ellie nevű lányról gondoskodnak, aki nevelőotthonból érkezett hozzájuk. A tinédzser imádja a gördeszkát, és pillanatok alatt megnyugszik, amikor meglátja, hogy a férfi szintén gördeszkázik.
A könnyfakasztó reklám célja, hogy felhívja a figyelmet a nevelőotthonban élő gyermekekre, és arra, hogy Nagy-Britanniában nagyjából 100 000 gyermek tölti nevelőszülőknél vagy otthonban a karácsonyt.
A reklám része a márka Building Happier Future programjának, és az Action for Children szervezettel közösen készült. A kisfilmmel szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy az állami gondozásban elő gyerekek sokszor elszigetelve érezhetik magukat, nehezebben alakítanak ki kapcsolatokat, ezért fontos, hogy a nevelőszülők megpróbáljanak közös pontokat találni.
A John Lewis ügyfelekért felelős igazgatója azt mondta, hogy szerették volna, ha idén egy olyan család kerül fókuszba, amit gyakran figyelmen kívül hagynak az emberek. A karácsonyi reklámmal lehetőséget biztosítanak a társadalmi párbeszédre, céljuk, hogy hosszabb távon változás történjen a közösségben.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!