Monogramozott napozóágyak, kanapék és törölközők várják a vendégeket a pop-up beach clubban.
Nagy meglepetéssel készült a Burberry az Ibizán vakációzóknak: augusztusban átvették a hatalmat a Casa Jondal beach club felett, és egy igazi kis luxusparadicsomot alakítottak ki a spanyol szigeten. A brit luxusmárka a nyári monogramját helyezte a középpontba, a céljuk megragadni „az évszak optimizmusát és a nyár szellemét”, így monogramos napozóágyakkal, kanapékkal, párnákkal és strandtörölközőkkel várják a pihenni vágyókat, egészen augusztus 15-ig.
A luxusstrand mellett a Burberry egy pop-up üzletet is nyitott Ibizán a luxusmárkákat forgalmazó Antoniolival közösen, ahol szintén felbukkan a márka nyári TB monogramja az üzlet bejáratán, valamint a belső térben is. Itt a Ricardo Tisci által tervezett TB nyári monogramos kollekció minden darabja beszerezhető.
A boltban egy nyolc méter magas, felfújható „Sharky B” figura várja a vásárlókat – ő a Burberry első virtuális karaktere, aki a Blankos Bloc Party multiplayer játékában megtalálható NFT, azaz nem helyettesíthető token.
Nem a Burberry az első luxusmárka, amelyik hasonló nyári élményprogramokkal kedveskedett a közönségnek, a Chanel korábban a New York-i Shelter Islanden nyitott egy jachtklubot, André Balazs népszerű Long Island-i Sunset Beach szállodájával együttműködve. A Dior pedig nemrégiben a londoni Selfridges tetőteraszát foglalta el, ahol egy riviéra ihlette pop-up üzletet, teraszt és éttermet nyitottak.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!