A Givenchy is belépett a metaverzumba, és különleges virtuális ruhákat alkotott.
Egyre több divatmárka nyit a virtuális világ felé. A Balenciagatól láthattunk már virtuális bemutatót, a Balmain is alkotott már az avatarok számára táskákat és ruhákat. Most pedig úgy tűnik a Givenchy is elindult ebbe az irányba, hiszen elkészült a divatmárka első virtuális ruhákat tartalmazó kollekciója.
A digitális divat egyre fontosabb a nagy divatmárkák számára. A virtuális világ folyatosan növekszik, a felhasználók részéről pedig az utóbbi időben nagyobbá vált a kereslet. Sokan vásárolnak virtuális ruhákat, melyeket aztán viselhetnek képeken, vagy valamilyen játékban. A Givenchy új kollekciója pontosan ezt a réteget szólítja meg.
A Givenchy készített egy kapszulakollekcióit a (b).STROY nevű underground márkával közösen. A tervezőcsapatok a ruhákat a valóságban is megalkották, tehát bárki megvásárolhatja a limitált darabokat. Ám most először úgy döntöttek, hogy a különleges darabokat NFT formájában is a piacra dobják, így a digitális divat szerelmesei beszerezhetik a ruhákat. A készlet limitált, az árak pedig elég magasak, hiszen nagyjából 150 ezer forint a legolcsóbb darab.
A két márka a követőket mondta a kollekcióról.
Ehhez az együttműködéshez szerettük volna egyesíteni a sajátos stílusjegyeinket, és olyan élményt teremteni, amely túlmutat magán a kollekción.
Hatalmas az érdeklődés a virtuális kollekció iránt, főként azért, mert az NFT darabok tulajdonosai exkluzív hozzáférést kapnak a Givenchy Web3 programjához.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!