Az illat tizedik évfordulójának alkalmából megújult a Prada Candy.
Daniela Andrier pontosan tíz évvel ezelőtt, 2011-ben alkotta meg a Prada ikonikus illatát, a Candyt, amely azóta is töretlen népszerűségnek örvend. A jeles évfordulót egy újragondolt kampánnyal ünnepli a márka, amely olyan áttörőre sikerült, mint annak idején a parfüm bevezetése.
Az illat arca ezúttal nem egy hús-vér, hanem egy virtuális modell, Candy, aki Valentin Herfray fotós képei mellett a Nicolas Winding Refn által rendezett rövidfilmsorozatban is feltűnik. A videót a TikTok natív világa inspirálta – a Prada Candy „Rethink Reality” alternatív valósága a hétköznapokról alkotott elképzelésekkel játszik, és nem fél megkérdőjelezni a konvenciókat. „Gondoljuk újra a valóságot olyan illatokkal, amelyek szembeszállnak az elvárásokkal és a tiszta kreativitást ölelik át” – szól a kampány felhívása.
Az újragondolt Candy kollekció a gourmand illatok szabad szellemű megközelítése: a karamellás akkordok fehér pézsmával és benzoingyantával olvadnak össze. A négy női illat mindegyike kényeztető élvezeteket testesít meg.
Forrás: Fashion Network
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!