Quantcast

Relaunch

Virtuális modell lett az arca a Prada megújult parfümjének

Virtuális modell lett az arca a Prada megújult parfümjének
© Prada

Az illat tizedik évfordulójának alkalmából megújult a Prada Candy.

Daniela Andrier pontosan tíz évvel ezelőtt, 2011-ben alkotta meg a Prada ikonikus illatát, a Candyt, amely azóta is töretlen népszerűségnek örvend. A jeles évfordulót egy újragondolt kampánnyal ünnepli a márka, amely olyan áttörőre sikerült, mint annak idején a parfüm bevezetése.

Az illat arca ezúttal nem egy hús-vér, hanem egy virtuális modell, Candy, aki Valentin Herfray fotós képei mellett a Nicolas Winding Refn által rendezett rövidfilmsorozatban is feltűnik. A videót a TikTok natív világa inspirálta – a Prada Candy „Rethink Reality” alternatív valósága a hétköznapokról alkotott elképzelésekkel játszik, és nem fél megkérdőjelezni a konvenciókat. „Gondoljuk újra a valóságot olyan illatokkal, amelyek szembeszállnak az elvárásokkal és a tiszta kreativitást ölelik át” – szól a kampány felhívása.

Az újragondolt Candy kollekció a gourmand illatok szabad szellemű megközelítése: a karamellás akkordok fehér pézsmával és benzoingyantával olvadnak össze. A négy női illat mindegyike kényeztető élvezeteket testesít meg.

Forrás: Fashion Network