Quantcast

Fortnite

Virtuális és offline kollekcióval jelentkezik a Balenciaga

Virtuális és offline kollekcióval jelentkezik a Balenciaga
© Balenciaga

Az olasz divatház a Fortnite nevű online videójátékkal közös kollekciót dobott piacra.

Az elmúlt években igazi kulturális jelenséggé nőtte ki magát a Fortnite nevű videójáték, amely ma már több mint 350 millió játékossal büszkélkedhet világszerte. A népes online közösségre a való életbeli márkák és hírességek közül is egyre többen figyelnek fel – legutóbb például Ariana Grande tartott exkluzív virtuális koncertet a játék fantáziavilágában.

Ezúttal az olasz Balenciaga divatház egyesíti erőit a Fortnite-tal, hogy a fizikai és digitális világ ötvözésével egy magával ragadó élményt kínáljanak a játékosoknak és a vásárlóknak.

A két márka közös tervezésű kollekcióval jelentkezik, amely virtuális és való életbeli darabokat egyaránt tartalmaz. A Fortnite x Balenciaga kollekció kézzel fogható része pólókat, kapucnis pulóvereket, inget, bőrdzsekit és baseball sapkát is tartalmaz, amelyeket egytől egyig a játék logója díszít.

A divatrajongó játékosok pedig a Fortnite világában megalkotott, az eredeti Balenciaga üzlet online hasonmásában válogathatnak a pulóverek, kezeslábasok és különféle kiegészítők, köztük például hátizsákok közül, amelyeket az avatarjaik viselhetnek majd.

Forrás: High Snobiety