Az olasz divatház a Fortnite nevű online videójátékkal közös kollekciót dobott piacra.
Az elmúlt években igazi kulturális jelenséggé nőtte ki magát a Fortnite nevű videójáték, amely ma már több mint 350 millió játékossal büszkélkedhet világszerte. A népes online közösségre a való életbeli márkák és hírességek közül is egyre többen figyelnek fel – legutóbb például Ariana Grande tartott exkluzív virtuális koncertet a játék fantáziavilágában.
Ezúttal az olasz Balenciaga divatház egyesíti erőit a Fortnite-tal, hogy a fizikai és digitális világ ötvözésével egy magával ragadó élményt kínáljanak a játékosoknak és a vásárlóknak.
A két márka közös tervezésű kollekcióval jelentkezik, amely virtuális és való életbeli darabokat egyaránt tartalmaz. A Fortnite x Balenciaga kollekció kézzel fogható része pólókat, kapucnis pulóvereket, inget, bőrdzsekit és baseball sapkát is tartalmaz, amelyeket egytől egyig a játék logója díszít.
A divatrajongó játékosok pedig a Fortnite világában megalkotott, az eredeti Balenciaga üzlet online hasonmásában válogathatnak a pulóverek, kezeslábasok és különféle kiegészítők, köztük például hátizsákok közül, amelyeket az avatarjaik viselhetnek majd.
Forrás: High Snobiety
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!