Fülbemászó zenék, vibráló színek és táncoló szupermodellek – mi más kellhet még a sikerhez?
A Moschino új resort kollekciója kicsit sem hagyományos kampányt kapott: Karen Elson modell főszereplésével egy mini-musicalt forgattak, ami a Lighting Strike címet kapta. A zenés rövidfilm az Ének az esőben és a Kipurcant a bébicsősz, anyának egy szót se! című filmek szerelemgyereke. Az első képkockákon Karen klasszikus amerikai pincérnő ruhában szolgálja fel a sült krumplit olyan szupermodelleknek, mint Dilone és Stella Maxwell, majd egy érmét dob a zenegépbe, és kezdetét veszi a zenés-táncos produkció. Az étteremben ülő vendégek az asztalon állva táncra perdülnek, a modell pedig énekelni kezd, majd a fantáziavilág több mesés helyszínén is megcsodálhatjuk az új kollekció ruhadarabjait.
„A divatbemutatóimra szeretek úgy gondolni, mint egy filmre. A nő egy igazi főszereplő, és vajon hova menne ez a karakter? Mit csinálnia és mi az, amit feltétlenül kerülne? Talán nincsenek benne párbeszédek, de a divat maga is egy nyelv, ami annyi embert képes megszólítani” – magyarázta a projekt kapcsán Jeremy Scott, a Moschino ház divattervezője.
És bizony, ha valaki folyékonyan beszéli ezt a nyelvet, az Karen Elson, nem véletlen, hogy Jeremy Scott ragaszkodott hozzá, hogy ő legyen a musical főszereplője. „A késői kilencvenes években nagyon közel álltunk egymáshoz” – idézte fel Scott. „Aztán a Jungle Red forgatásán eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha filmre vennénk az unatkozó pincérnő történetét, az a mesés New York utcáin táncol a járókelők között… Keresve sem találtunk volna nála tökéletesebbet erre. Ezért küldtem neki egy üzenetet, majd lélegzetvisszafojtva vártam. Őrület volt, amikor igent mondott! Maga a megtestesült tökéletesség – még a forgatáson is különböző pózokat javasolt. Nem is lehettem volna büszkébb a teljesítményére!”
A musical koreográfiájának megalkotására Denna Thomsent kérték fel, aki az Eufóriától kezdve a Ragadozó madarakig számos hollywoodi produkcióban dolgozott már. Miközben a többi divatmárka a neutrális színek és a puha formák irányába fordult, Scott ráerősített a kollekció élénk, buja vonzerejére. „A Moschino nő sosem hagyott fel a kiöltözéssel. Mert sokkal szórakoztatóbb öltözködni, szeszélyesen és huncutul játszani a ruhákkal és kiegészítőkkel. Mind szeretünk játékosak lenni, és arra vágyunk, hogy újra együtt mulathassunk, miközben lenyűgözően nézünk ki. Mindenki úgy van vele: miért is ne? Az élet túl rövid ahhoz, hogy unalmas ruhákat viseljünk” – összegezte Scott.
És úgy tűnik, az élet ahhoz is túl rövid, hogy várjunk a nagy dobásokkal, épp ezért Jeremy Scott azt is elhintette, szeptemberben a márka visszatér a valódi kifutókra is de nem szeretne teljesen felhagyni a filmes vízióival. „Elképesztően várom, hogy újra divatbemutatót tarthassunk, de nem szeretném elengedni ezt az új szerelmet. Ezután is fogok filmeket készíteni, oké? Meglátjuk, hova jut ez a dolog.”
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!