A #Beanicon arra bíztat, hogy légy önmagad és alakítsd ki saját stílusod.
A Mango új kampányában hat olyan meghatározó szereplővel dolgozik együtt a divat és a kultúra világából, akik összetéveszthetetlenül egyedi stílussal rendelkeznek, így hangsúlyozva, hogy a legjobb öltözködési trend a saját személyiségünk.
Dan Martensen fotóművész különleges pillanatokat örökít meg Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner, Pernille Teisbaek, André Saraiva, Justin O’Shea és Shuhei Nishiguchi életéből olyan nagyvárosokban, mint London, Tokió, Koppenhága és Párizs.
BARCELONA, 2019. SZEPTEMBER 30. – A Mango elindítja új #BEanICON kampányát, mely az egyediség értékét helyezi középpontba. Ebben a szezonban a márka a közösségének még szorosabb bevonására törekszik, amihez az új kampány arcaiként összesen hat divatikont, influenszert és kreatív szakembert választott ki.
A különböző irányzatokhoz igazodva a kampány egyenként mutatja be a Mango 2019 őszi/téli kollekciójának darabjait, melyek a leginkább illenek az adott környezethez. Ezt domborítja ki a kampány üzenete is: globális világunkban minden stílusnak jut hely – korlátok nélkül. A kampány egyúttal a márka hitvallását is tükrözi, és a kollekciók segítségével saját stílus kialakítására ösztönöz.
A kampányban három női szereplő jelenik meg: Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner és Pernille Teisbaek, akik összetéveszthetetlen ugyanakkor nagyban különböző stílusukkal a szülővárosuk jellegzetes irányzatait jelenítik meg. Jeanne már számos Mango kampányban szerepelt, és a szívében élő Párizs hangulatát mutatja be „très chic” stílussal, mely kifinomultságot kölcsönöz az őszi daraboknak. Veronika Heilbrunner, aki nem véletlenül tartozik a #Mangogirls közösségbe, meghökkentő kombinációkat ajánl minden napszakra, és azt üzeni, hogy a szabályok arra valók, hogy áthágjuk őket. Pernill összeállításait a skandináv minimalizmus ihlette: a mindennapos viseletet célozzák, és tökéletes választást jelentenek minden helyzetre.
A férfi kollekción keresztül három nemzetközi híresség mutatja meg, hogy nem létezik lehetetlen kombináció. Andra Saraiva, meghatározó graffitiművész – aki az André x Mango Capsule kollekcióban is a Mango Man partnere – szívesen vegyíti a nemzetközi divatirányzatokat. A divattervezőként és Veronika Heilbrunner partnereként egyaránt ismert Justin O’Shea bemutatja, hogyan lehet megmenteni az üzleti öltözködést az egyhangúságtól. A tetoválásainak és ironikus gesztusainak köszönhetően Justin a divatvilág ikonikus alakjává vált. Shuhei Nishiguchi, divatigazgató és street style képek rendezője, pedig sajátos szemléletével álmodja meg a modern férfi ruhatárát.
Az ismert fotóművész, Dan Martensen a szülővárosukban készített képeket a hat hírességről, hogy bemutassa az életüket, a környezetüket és az inspirációikat. London, Koppenhága, Tokió és Párizs pedig tökéletes helyszínt kínálnak ehhez a törekvéshez.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!