Ígéretéhez híven a márka továbbra is támogatja a művészeti babérokra törő fiatalokat.
Több mint két éve jelentette be a divatház, hogy segíteni fogja a kreatív pályát választó fiatalokat, ennek részeként az Alexander McQueen a Sarabande Alapítvánnyal fogott össze, hogy a megmaradt anyagokat felajánlja a diákkollekciókhoz. Tavaly nyáron a dél-walesi völgyekben élő fiatalok egy csoportjával működtek együtt egy tanulmányi programban, melyből egy lenyűgöző kisfilm is született.
A márka kreatívigazgatója, Sarah Burton aktív közösségi projektet álmodott meg a fiatalok számára, miután a McQueen 2020-as őszi-téli kollekciójának tervezése során Wales gazdag tájaiból, kézművességéből és irodalmából merített ihletet. Ennek eredményeképp a márka kreatív workshopok sorozatát indította el, hogy a Merthyr Tydfil és Brynmawr környéki walesi közösségekben élőknek betekintést nyújtson a divatba és a kreatív művészetekbe.
„Mindannyiunkat inspirált az a tapasztalat, hogy ezzel az együttműködéssel gyakorlati kapcsolatot tudtunk teremteni a walesi fiatalokkal – mondta Burton. – A közösségi értékekbe és a kreatív lehetőségekbe vetett hit az Alexander McQueennél vallott nézeteink középpontjában áll, és ez a tavaly közösen megtanultakról készült felvétel tanúskodik arról, milyen szemléletformáló dolgok történhetnek mindenhol, ha a kreatív ötletekhez való egyenlő hozzáférést lehetővé tesszük.”
A 12-17 éves fiatalokból álló csapat vázlatfüzeteket és Polaroid fényképezőgépeket kapott, és arra bátorították őket, hogy dokumentálják a tervezés és a forgatás folyamatát, valamint az élményeiket. Vázlataikat, írásaikat, hímzéseiket és fotóikat egy új könyvben gyűjtötték össze Alexander McQueen in Wales címmel, amely online elérhető.
Forrás: Elle
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!