Végre igazi modellek népszerűsítik az egyik legnépszerűbb márka ruháit.
Úgy tűnik, hogy vége a tökéletesre Photoshopolt reklámok korának. Az utóbbi években folyamatosan jelentek meg olyan kampányok, amikben megmutatták, hogy a női testnek igenis vannak szépséghibái. Ilyenek voltak a striák, a kisebb úszógumik, továbbá a narancsbőr. Mostanra azonban eljutottunk arra a szintre, hogy már a pattanásos arcot sem kell elrejteni egy kampányban. Legalábbis a H&M-nél biztosan nem.
A ruhamárka semmilyen különösebb kommentárt nem fűzött a kampányához, a honlapjukon sajtóközleményt sem találni róla – ami csak még tovább erősíti a dolog természetességének hangsúlyozását, – azonban az egyik kép alatt hosszú hozzászólásban válaszoltak az egyik negatív megjegyzésre: „A H&M-nek, mint a világ egyik legnagyobb ruházati vállalatának hatalmas felelőssége van a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, és hiszünk abban, hogy minden ember csodálatos, úgy ahogy van. Modelljeink is azt tükrözik, hogy törekszünk a változatosságra, és azt hirdetik, hogy nem csak a tökéletes külsejű emberek lehetnek szépek. Büszkén vállaljuk sokszínűségünket és nézeteinket, melyekkel igyekszünk értéket teremteni és melyről úgy gondoljuk, elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb, élhetőbb világban éljünk” – írták.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!