A Cosmetify Index a világ legnagyobb szépségápolási márkáit rangsorolja olyan tényezők, mint a keresések száma, a közösségi médiás követőszámaik és az engagementjük, azaz a követőik elkötelezettsége alapján. Hogy nézett ki a szépségápolási térkép 2021-ben? Mutatjuk!
Lássuk a világ legnagyobb márkáit, amelyek az elmúlt tizenkét hónapban feljövőben voltak, valamint azt, hogy kik lesznek a legmenőbb szépségipari influencerek az idén!
Felmérték a világ 100 legkeresettebb szépségápolási márkáját, a következő szempontok alapján rangsorolva őket: Instagram követők, Instagram elkötelezettség, Instagram említések, Google keresési volumen és a keresési volumen változása. A szépségápolás top három márkája változatlan maradt, de a sorrendben rengeteg változás van az előző évhez képest.
A Huda Beauty folyamatosan az első helyen áll a rangsorban, ami nem meglepő, ha megnézzük a számokat: 49,5 millió követője van az Instán, és 29,5 millió hashtag-említés is. Az alapító, Huda Kattan, a közösségi média szenzációja, és valóban megvalósította az álmát, hiszen ígéretes influencerként indult, és az egyik legnagyobb márkává nőtte ki magát.
A kanadai M.A.C márka egy helyet lépett előre, a második helyre a rangsorban, főként a lenyűgöző, 24,2 milliós Insta-követői számnak köszönhetően. Az M.A.C az egyik legnagyobb név a szépségiparban, és 20,55 millió hashtag-említéssel a közösségi médiában is az egyik legtöbbet emlegetett márka volt.
A Huda Beauty-hoz hasonlóan az Anastasia Beverly Hills-t is az alapoktól építette fel a látnok alapító, Anastasia Soare, és mára a szakma legjobbjai közé tartozik. Több mint 25 millióan posztoltak a termékeikről a közösségi médiában. 2021 jó év volt a márka számára, különösen az Egyesült Királyságban, ahol végre megjelent a Boots áruházban, több mint 20 évvel a márka alapítása óta.
Az Avon Products a világ egyik legnagyobb szépségipari vállalata, amely arról az üzleti modelljéről ismert, hogy házról házra járó üzletkötőkkel és prospektusokkal értékesíti termékeit. Az Avont ma már a világ több mint 100 országában értékesítik, több mint 6,4 millió képviselővel.
A The Body Shop a negyedikről az ötödik helyre esett vissza a rangsorban, de továbbra is a világ legtöbbet keresett szépségápolási márkája marad, az elmúlt tizenkét hónap során valamivel kevesebb mint 38 millió Google-kereséssel.
Ahogy az index korábbi verzióiban is láthattuk, az Yves Rocher hatalmas márka világszerte, különösen Európa-szerte, bár keresési volumene az előző évekhez képest csökkent.
A Florence by Mills a Stranger Things sztárjának, Millie Bobby Brownnak a márkája, mely az előző évhez képest kiesett az első ötből, és a hetedik helyre esett vissza. Ismét ez a márka rendelkezik messze a legmagasabb szintű közösségi elkötelezettséggel, 2,31%-os elkötelezettségi aránnyal, bár ez az index első kiadása óta, amely körülbelül a márkával egy időben indult, folyamatosan csökken.
A top tízbe először került be a Lush, amely fürdőtermékeiről, szappanjairól, samponjairól, maszkajiról, hidratálóiról és egyéb testápolási termékeiről ismert. A Lush vásárlói számára az egyik nyomós érv, hogy minden terméke állatbarát, körülbelül 85%-a vegánok számára is alkalmas, és a világ mintegy 50 országában közel 1000 üzletet üzemeltet.
Az index másik újonca az Oriflame, egy svéd-svájci szépség- és testápolási vállalat, amely Európában rendkívül népszerű. A túlnyomórészt online működő Oriflame mintegy 6000 alkalmazottal és több mint 1000 féle termékkel rendelkezik.
A Kylie Cosmetics céggel ismét a top tízbe került a valóságshow-sztár, Kylie Jenner. Az Anastasia Beverly Hillshez hasonlóan a Kylie Cosmetics is idén debütált a Selfridges és a Boots áruházakban.
A teljes 100-as lista megtekinthető ITT!
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!