Legyen szó divatról vagy beauty termékekről, a Dolce&Gabbana neve egybeforrt az érzékiség fogalmával. Legújabb illatát minden idők egyik legszebb érzése, az odaadás ihlette.
Verhetetlen olasz idill: Marina Grande kikötője Caprin, a vízen ringadozó halászhajók, a narancsvirágok bódító illata, temperamentumos fennforgás és az együtt ünneplő emberek életigenlő zaja. Ebben a festői miliőben szinte vétek lenne nem szerelembe esni! Ezt az érzést adja vissza a Dolce&Gabbana legújabb, Devotion nevű illatának két kampányarca, Katy Perry és Michele Morrone, akik egymásra vetett pillantásai egy végtelen szerelem történetét ígérik.
A D&G Devotion, Olivier Cresp francia parfümőr által megálmodott illat, kiváló olasz alapanyagokból készült, a parfümkészítés legmagasabb színvonalán. A neves parfümmester kivételes szakértelemmel ragadja meg az olaszság esszenciáját a kifinomult kontrasztok segítségével, amely a fejjegyekben ragyogó, az alapjegyekben pedig érzéki, ahol a narancsvirágok frissessége találkozik a madagaszkári vanília édességével, míg a kandírozott citrusok csábító ínyenc érintést adnak neki.
Az olykor merész, ám mindig édes szerelmet idéző Devotion üvegcséje meglepően letisztult, így hagy teret a legfontosabb szimbólumnak, a Szent Szívnek, amely háromdimenziós antikolt zamak formájában ékesíti a csomagolást. Az üvegpalack újratölthető, a csomagolás pedig 100%-ban újrahasznosítható természetes papírból készült.
Az általad megtekinteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot!